RABIH SKADAD!!!!!

hejsan! :)

idag har jag varit i skolan. Det va rätt lugnt faktiskt. Men jag hatade det, jag gillar inte måndagar, sluta 16.15. Det säger allt! :O menmen! jag lyssnade på musik :D det gör det mycket bättre och mysigare och roligare! :D och igår fyllde min bästakompis MariaSperling 18 år!<3 grattis till henne! <3333

När jag kom hem och slog på datan blev jag orolig.. jag såg nämnligen denna kommenteren på rabihs let's danceblogg!

Rabih är skadad!

2010-01-18
16:12

Det som inte fick hända har hänt. Vi är på väg till läkaren för att kolla upp Rabihs fot… Han landade fel när han skulle landa efter ett hopp. Det känns jätte surt efter att man verkligen ville bevisa att vi kan och vi var överens om att vi skulle köra riktigt hårt! Hoppas det inte är så allvarligt!

jag blev såklart Skit orlolig! Han som skulle visa Juryn vad han går för. Att han är värd mer än 8 poäng! att han är bäst! och att Tony hade fel! (jag vet att det har varit en stor diskussion på tonus blogg, och jag hoppas att det är löst nu, man vill ju inte att vi, fansens kommentarer ska gå ut över rabih på fredag.. om han nu kan dansa!!) Jga hoppas att rabih blir bra. Oroa eri inte fansen! jag vet att rabih är en kämpe! han kommer klara det här! Och om han inet har tränat tillräckligt så.. FINNS VI OCH RÖSTAR!!


jag gick in på rabihs blogg efter att ha kollat den för någon minut sedan. OCh han skriver att det inte ser positivt ut. Han ska röntgas i morgon!! FANSEN!! LYSSNA PÅ MIG NU! BARA RABIH STÄLLER SIG PÅ DANSGOLVET FIXAR VI RESTEN !! ELLER HUR??!! han är den enda på letäs dance som sätter ett leende på mina läppar! jag älskar han<3 Nu fixar vi det här fans! jag vet att rabih är stark! han kommer göra allt för att dansa!! vi kommer rösta rabibi! vad som än händer finns vi här rabibi!!<333

Denna bilden hittade jag på rabihs blogg!



det ser illa ut! men det är iaf inte gips... ngt positivt!!

JAG HOPPAS MED HELA MITT HJÄRTA ATT RABIHS FOT REPAR SIG!!

ha det bäst!!

//Anna!<3


Kommentarer
Postat av: therese

han har inte brutit den i alla fall som tur det

men han kommer att ha ont:(

2010-01-19 @ 17:16:15
URL: http://ttherezze.blogg.se/
Postat av: Anna!!

ja, det är ju tur att han inte brutit den.. men stackare! :(

2010-01-19 @ 18:41:13
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0