sjuk, igen! :( <3

hejsan alla! idag är jag hemma och är sjuk! :( så inget KU för mig idag! men jag ska kolla på let's dance och rösta som as! tyvärr så är ju rabibi skadad och maria har lunginflamation! men jag hoppas självklart att dom kan dansa ändå!!! och dom har min och alla andra fans röster med!! <33 självklart!!! <3

Jag gör inte så mycket. Min bror lånade ut datorn. Så han va faktiskt snäll! men nu sitter han och dödar en massa människor på ett tv-spel.. det är typiskt honom;);) tihihihi^^ :D menmen! jag är ju sjuk så jag orkar inte skriva så mycket. Men jag håller bloggen uppdaterad ändå! men det är bara det.. att jag tycker det är underbart att skriva om både rabih, eddie och erik .. men jag känner ett litet hack i hjäärtat av saknad! :( jag menar det va hur länge sedan som helst jag träffade dom! detär va typ 100 år sedan. Det känns verkligen i hjärtat! :( men jag hoppas verkligen jag får träffa dom så snart som möjligt igen! det kommer bli en till gång. Det har jag lovat mig själv. Jag har det som nyårslöfte. Att träffa alla tre igen! och det ska uppfyllas det menar jag. :) JAg tror att alla fans förstår vad jag menar, d´för jag tror dom känner detsamma! <3 :):)


jag orkar inte sitta här mer. Jag måste gå och lägga mig. För jag lär ju inte få ta med datorn till mitt rum ;) men jag älskar era fina kommenterer. Dom värmer verkligen. :) tack<3


nu kommer ren bild på sötnosarna :)<3 och en bild från ett läger :):):)



Eddie och Rabih, otroooligt söta, verkligen! jag saknar er mina små fina gulliga idoler! <3



Erik och Calle. Jag känner ju mest i hjärtat att jag älskar erik. Men självklart gillar jag Calle med. Men erik slår hjärtat dubbelt så fort för. ÄLSKAR DIG BROR!<33



oj, kan man bli snyggare på en bild?! haha på bilden är Simon, Emma och Steff. Emma och Steff sitter på simons rygg. Jämte står jag. Berädd på att hoppa upp på simons rygg jag med. ( vi kolapsade xD) och bakom är JOnas och Owe och jag har ingen aning om vad dom gör ;)



Mys i soffan med steff, och alla killar ;) xD



jag och Emelie, jag har en STOR förmåga att bli skitbra på bild har jag kommit på , men det skulle underlätta om man såg normal ut på dom ;)

btw, jag älskar min tröja. Och den hästen blev min bästa vän ;) <33


Nu måste jag lägga mig .  Puss på er ! :) <3


Kommentarer
Postat av: rubina<3

hahaha calle såskön(L)

skit fin blogg gumman, fortsätt som du gör!:D

bilden på Rabih och Ediie är så underbar!

puss<3

2010-01-22 @ 17:58:33
URL: http://loverabihjaber.devote.se
Postat av: Anna!!

haha vet ;)

tack så mycket

ja visst är den! ;)

puss<3

2010-01-22 @ 18:27:11
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Skitfin blogg! ;-D



Vad gör du? :)

2010-01-22 @ 21:32:51
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Anna!!

tack så mycket ! :D

2010-01-23 @ 12:57:29
URL: http://annaaamarias.blogg.se/
Postat av: Anna!!

inte mycket :) sj? :)

2010-01-23 @ 13:44:05
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0