skolan förstör allt, men idolerna vinner i mitt <3

hejsan! :D förlåt för att jag skriver så här sent. Men jag har pluggat hela dagen.

Jag har haft musik:
vi typ gick igenom grejer och sen spelade vi lite. Sedan så sa han att vi inte hade någon pianolekton denna veckan heller! :O:O stört jobbigt, jag vill ju! men men, sovmorgon! ;D tihihi!! :D

Sedan hade vi naturkuskap:
den mest onödiga grejen på hela dagen. VI GÖR INGET! inte ett endaste dugg. bara pratar, och vi ska tydligen ha prov snart med.. okej ? haah! ;D på energi. Inget för mig. blir väl som förra provet, pluggar dagen innan och förväntar sig få g! NEJ JAG SKA SKÄRPA MIG! :P

Sedan hade vi datorkuskap;
det menas , fb, eriks blogg, rabih och eddies blogg, asses blogg, min och sarahs blogg, bdb ALLT UTOM DET MAN EGENTLIGEN SKA GÖRA" men jag fattade inte.. och jag orkade inte svaram vilket inte va så smart.. för jag kom på att det blir svårt att göra hemma sen :P

Klasstid:
VI FICK BERÖM! ingen UTSKÄLLNING! *stolt* hjahah! vi är bästa klassen säger han (y) <3 me like es1! <33

Sen slutade jag, hem, plugg, tina, BLOGGAR! och lite till. Ska ju egentligen skriva en uppsats men jag fattar inte ett endaste dugg! skitgrej :( jaja!

jag måste sluta nu. MÅSTE PLUGGA!
hejdå puss och kram <3



RABIH ÄR SÖTAST I VÄRLDEN OCH JAG VILL HA HAN ;O <3 xD <3 hhahaha, rabih du är bäst, <3



Får man verkligen ha så otroooligt fint leende , jag tror jag dör lilla kära du, BROR JAG ÄLSKAR DIG<3



SHIIT! mina tre favoriter på en och samma bild! kan det bli bättre!!

ERIK- din stämma är helt oslagbar, av ditt leende smälter man. och i din famn  så dör man <3 ÄLSKAR DIG BROR<3
RABIH- ingen har en sån fin och härlig stämma som du, du gör min knäsvag! ransa loss, jag kommer rösta loss iaf! älskar dig raibibi<3
EDDIE- underbaraste personen man kan träffa! du är så underbart bäst! älskar dig<3


jag älskar dom! <333


Kommentarer
Postat av: Asse<3

Aaw så gullig du är alltså , älskar allt du skriver ! :)

2010-01-20 @ 21:29:03
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anna!!

asse, tack! :D jag älskar din blogg! :)

2010-01-20 @ 21:35:41
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Maria

Så fin bild på alla 3! Snyggingar!!! Speciellt Eddiiieeeee!! ;) Love him

2010-01-21 @ 10:40:55
Postat av: Anna!!

tack så mycket. Ja skitsnygg<3

2010-01-21 @ 11:32:35
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0