lotta engberg <3

hejsan alla supersöta ! :) igår va jag på lotta på liseberg och jag hoppades att ni kollade för jag va med på tv vääldigt mycket :) haha! typ ... 30 gånger iaf :)
och josefin, jag läste din kommentar men jag tycker inte vi har fått sååå bra kompisrelation så jag kan skriva om den? :Oom exakt en vecka så åker jag till Borås för att va med på sommar oas och jag kommer inte kunna blogga den tiden. Bara så ni vet. Så att ni inte bombar med kommentarer som när jag va på sportlovssemester ;) <3
NÅGON GÅNG KOMMER BILDER FRÅN LOTTA! :) MEN HANNA MÅSTE LÄGGA UPP DOM PÅ FACEBOOK BARA :)<3
funderade på att ha denna som typ header, men fick det inte att se bra ut XD haha! men aja! :)
godnatt och puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Dany

Tack Anna:D

2010-07-15 @ 14:05:44
URL: http://danydost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0