saknar!!

fortfarande i göteborg ! men sitter bara och slappar i husvagnen! hoppas ni har det bra mina läsare! :)
jag saknar vissa personer sjukt mycket! Tina som jag inte träffat på jätte länge känns det som. Sen dan jag åkte till Lägret.. Samantha som har farit till Lettland, som jag inte fått träffa på jätte länge :( Alla från lägret! och där ingår även Felicia, mina kära klasskompisar som jag inte hunnit träffa nåt i sommar! Mina kära danskompisar!! Alla Erik och Rebounds fans! det vill säga att jag saknar typ hela världen eftersom dom ehm.. är kända ;) <3 jag saknar ERIK, RABIH, EDDIE, LOTTA och alla andra som jag träffat ! ÄLSKAR ER! :*<3

mina underbara läsare!
ni får ha det underbart bra!
MYCKET KÄRLEK TI
gammal bild , <3
puss puss! :*<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0