ERIK GRÖNWALL I BORÅS!! <3

jag vet att jag inte bloggat på jätte länge (a) men igår va jag iaf och träffade erik grönwall igen :D det va underbart. Jag grät, skratta, skrek och hade underbart! :D <3

Dagen började med att tina kom till mig och vi typ åt (a) nej jag gjorde det och sen packa jag mina saker till dig och så . Sen åkte vi. Vi va i borås vid 12 typ. Jätte tidigt och det va nästan inga där. Vi hade lite tråkigt och tog en massa flumkort och hade vattenkrig. Du vet. FONTÄNEN (a) ahahaha och sen kom Alina, Hanna och Lisa och vi verkligen skrek och krama verkligen om varandra och bara heeej omg ! och sånt ! asså det va hur underbart som helst att träffa dom ! seriöst! <33333333 asså vi har väntat så länge och så får vi träffas. Har nog ALDRIG pratat så mycket och fått så många kompisar ! vi snacka med jätte många och sånt. Sen så ser vi att det kommer någon med en kamera och vi skriker jätte mycket verkligen!! och dom kollar på oss och skratta ! ;) och så kom dom fram och intervjuade oss ;) hahaha här finns första klippet ;)  http://www.bt.se/nyheter/boras/fredrik-sandgren-moter-erik-gronwall-jag-trivs-i-boras(1996802).gm här äre andra http://www.bt.se/webbtv/fredrik-sandgrens-intervju-med-kvallens-huvudnummer-erik-gronwall(1996741).gm?service=mediacenter (sorry men kan inte lägga in dom :O ) hahaha och vi typ skrek jätte mycket efter, ! och sen gick vi omgångar för att gå på toa och för att inte tappa våra platser! sen åt vi och jag nös jätte mycket och fick näsblod och vi sprang till donken för att hämta papper och sånt (a) haha! asså shit. Hatar näsblod >-< och jag hade ju vitt på mig och mitt linne blev nedblodat >-< man bara yeeh ! ah iaf. Där satt vi och snackar och märker att tv4 kom, vi skrek :O hahah och det visade sig att dom tyckte det va jätte kul att vi va där så tidigt så dom internjuade oss (a) haahah! här är klippet xD

 

 

Där satt vi och snacka och så ser vi att Robin Bengtsson går där. Vi bara ROOOBIIIN och springer till han och vi typ kramar han och sånt. Han typ bara mår ni bra och sånt. Hahah och vi bara jaa ;D haha! och sen han bara, jag kommer tillbaka ;)  ahahahah! Vi tog dock inte kort med han men men. Där satt vi och snacka med alla andra fans och sen kom det fler människor och förbandet startade. Dom sög (a) hahaha ! vi bara stod där och typ eh okej. Och hanna och tina satte sig på marken HAHAHAH! aah iaf sen va det paus och allt folk gick >_< sen satt vi där och vänta på att du och rb skulle komma och så kom Rb och vi typ skriker xD hahaha! asså han skulle vunnit förra året iaf ! :) alla tyckte vi va jätte galna och sånt. Och så säger jennifer typ jag tror erik har kommit nu och jag bara till Lisa OMG erik har typ kommit tror Jennifer och hon skriker och säger det till Hanna och Hanna säger till Tina och Alina HAHAHA! det va så kul för då dampa vi loss för erik  XD HAHAHA! ah iaf så typ skulle han ha signering och vi bara passa våra platser och går dit men vi typ bara prata med han och tog inte hans autograf men vi typ bara ROOBIN och han typ kolla :) haha! ah iaf så kom han fram och prata med oss och så sticker vi sen så ställer vi oss på våra platser igen ! (dom va bra på att passa) och så ser vi folk vi känner och vi bara hej :D och sånt. :) aah och sen kommer Erik och vi skriker som fan!asså jag menar det, kolla denna videon som erik la ut på sin blogg!! man ser mig, jag håller i en skyllt och en blå ballong xD

omg ! jag glömmer aldrig när Erik typ kolla på skyllten jag höll i och log jätte stort och blinka och sen vände jag på den och så stod alla våra namn (Anna, Tina, Alina, Hanna, Lisa och Samantha .. som inte kunde va med) och han kolla på vårat gäng, och sen på mig och sen log du asstort och blinka mot mig ! fatta vad detta betydde! asså jag har seriöst inte varit på en bättre spelning HELT AWESOME!! <333 asså shit fick ögonkontakt och allt med han. Och sen hoppa han ner, fast han inte fick ;) hahaha! och asså shit ! assbäst!! <33 hahaha jag har jätte mkt blåmärken! asså seriöst. Det va sååå nära att jag hoppa över staketet.. hahah. Jag va seriöst helt galen (a) hahah. Men det va kul :D hahah! stackars Jennifer, hon fick gömma sig (a) hon sa att jag slog henne med balongen hela tiden (A) HAHAHAH! jag höll på att svimma. flera gånger. Så mycket skrik och chock så jag höll på att svimma >.< haha. Men Men ..! sen när han sprang ut så typ ropa vi "HIGHER, HIGHER, HIGHER, HIGHER!! hahaha och alla andra bara "EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL! hahahaha och han sprang ut och gjorde. HIGHER ;) och sen gjorde han en låt. kommer inte ihåg vilken XD BLACKOUT! (a) hahaha och sen skulle det va signering och vi sprang dit och det va världens sämsta signering förlåt men vi fick damp. Vi bara kom längre och längre bort.. kan boråsarna ens ordet "KÖ" -.- ååh ! och så stressigt. Jag va jätte besviken. Så mycket jag skulle be dig signera, lämna inte ens fram hälften :( asså shit. Det va jätte dåligt. Men huvudsaken va att jag fick va med dig! <3 den korta tiden va underbar!! jag kommer typ ihåg snacket...

Erik: hej min ängel (a)
jag: heej!!
Erik: hur mår du??
jag: jag mår bra..

Erik: vad bra!

*lämnar fram tröjan och skivan!
Erik: vilken fin tröja!
jag: tack, jag har gjort den själv ;)
Erik: nej vad gullig du är ! jag signerar mer någon annan gång. Hinner inte nu
jag: nej det är lugnt.
*ger han en vit nalle med ett hjärta, ett kort (med grönt kuvert) och ett brev till han! samt ballongen ;) *
han: nej vad söt du är !
*kramar och pussar mig*
jag: jag älskar dig ERIK, över hela mitt hjärta!
Erik: jag älskar dig med !
ska du med ha ett kort?
jag: jaa! :)
*Tar kort*
vakten drar bort mig..
jag: NEJ ERIK JAG VILL INTE GÅ :'(
Erik: nej ANNA gå inte ...

sen så grät jag och mina föräldrar och calle sa att vi skulle hem, jag ville inte och började gråta.. och calle drog med mig och jag bara men får jag inte ens säga hejdå!!
så släppte han mig och jag hoppade i Alinas famn och grät och grät och jag kollade på Erik och jag slår vad om att han fick tårar i ögonen.. eller så inbilla jag mig bara men asså jag lovar.. det såg verkligen ut som det .. :$  hankolla på mig .. :$ hahaha. Iaf så krama jag hanna och lisa och sen grät jag hela vägen hem -.- jag va så sur på dina vakter och allt. På mina föräldrar och calle. Jag grät på vägen hem. Och sen grät jag hemma.

jag vill minnas hur underbar han va, hur underbar speningenen va ! hur underbara fansen va .. asså du anar inte hur mycket dessa betyder för mig ! <3 jag älskar dom jag älskar erik! <333

 

dagen gav som sagt blandade känslor, världens bästa signering. Han tog publiken med storm. De va så jävla(förlåt) bra!! <33333 men så kommer vakterna och förstör allt. Pratade med Alina sen på kvällen och idag med, i typ 5 timmar eller ngt. <3 men nu måste jag sova. Bilder kommer när jag har fått bilderna från Alina (tog inga bilder själv, kan inte styra en kamera när jag träffar han xD) och nu är hon på landet ;) men dom kommer ! <3  denna bilden va iaf med i bt ;)

 

mitt hår ;) <3

 

godnatt och sov gott! :*<3

 


Kommentarer
Postat av: josefin (stort fan av din underbara blogg <333)

du typ bara sviker mig typ när jag typ kommenterar :S!!!!!!!

jag tykkte om din blog jettemycket innan men du svek mig och kommer aldrig förlåta dig,.......

var ett fans av din blogg innan men inte mera!!!!!

2010-07-03 @ 23:25:49
Postat av: Anna!

förlåt Josefin! jag ska självklart skriva som det är ! jag har inte haft så mycket tid att svara på kommentarer och det jag skrev till Rabih är ganska privat och jag har inte berättat det för så många som jag inte känner och litar på jätte mycket. Så det är därför! förlåt mig! jag hoppas att du fortsätter att följa min blogg för att det värmer verkligen och jag läste verkligen din kommentar men glömde att svara. Men som sagt. Det jag skrev till Rabih är rätt privat och jag vill inte att hela bloggen ska se!! tack för att läser min blogg. Det värmer.



STOR KRAM!

2010-07-03 @ 23:56:26
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0