erik i telefon igen kanske? <3

JAG UPPDATERAR INTE BLOGGEN 24/7 FÖR JAG HAR SOMMARLOV :')
bara så ni vet <3
idag ska alina, lisa och hanna träffa erik grönwall♥ och dom lova att hälsa och kanske får jag prata med han igen.
Det gjorde jag förra torsdagen (har jag inte uppdaterat sen dess? :O)
erik: hej anna!
jag: hej eriiik! <333
erik: hur mår du? :)
jag: jag mår jätte bra är lite uppspelt bara!!
erik: jag hör detta ;) haha
jag: HAH! erik jag älskar dig!
erik: jag älskar dig med Anna! <3  (:'D)
jag: jag saknar dig jätte mkt erik!
erik: jag saknar dig med! men vi träffas snart eller hur?
jag: ja! jag får hoppas det!!
erik: haha! men nu får du prata med din kompis igen! :) puss och kram!!
jag: okej, erik jagä lskar dig över hela mitt hjärta!!
erik: jag älskar dig med över hela mitt hjärta! jag lovar!!
jag: omg! haha!
erik: men hejdå puss och kram!!
jag: hejdå! jag älskar dig ! puss och kram!!
kan ni känna känslan att få prata med sin idol! :') ♥
jaja! nu ska jag äta. Jag har sprungit och sånt nyss ;) ! haha! <3

BILDER FRÅN MINGLA I MARK! ♥


from the cradle.    Felicias klasskompis sjunger!



fanclub. (han i basker va så söt xD) och Julia råkar känna alla XD



decamp!    hahah kolla bara på trummisen som såg rätt bra ut.
Men dom va inte så bra annars x)



Premania!  Han med hatten går i min klass! gustaf! :) han som står
med en gitarr längre bort går med i min klass. Öje :)
Deras sångare va fast i Danmark! Mårten ;) han går med i mín klass! :D
duktiga va dom :)


A hole inside!    dom va rätt bra! iaf va han som spela gitarr och sjöng
snygg ( jag kollar inte BARA på det .. xD)


newkid! så snygg och så bra! :O haha! han va jätte lik erik saade :D ♥



huvudartisten: salem al fakir!  han va söt ! han kunde inte säga
r eller s ;) <3


salem al fakir! har många bilder men vill inte lägga upp alla!
det tar tid ! men han va bra ! :) ♥





Kommentarer
Postat av: e"

salem är grym :P

2010-06-17 @ 17:40:29
URL: http://youuknowit.blogg.se/
Postat av: Felicia :P

HAHAHA Zack :P Julias bror längst hitåt;)han som spelade trummor i Decamp går i 7:an :P Hehe gustaf :P A hole inside såg jag bara lite av, och han e bara lite snygg :o och newkid såg jag intem hörde honom bara och han var rett så bra :P



SALEM!!!!!!!<333333333333

2010-06-24 @ 17:52:43
Postat av: Maria

omg! Prata du med erik i telefon? :O hälsa från mig nästa gång ;) <333

2010-07-02 @ 10:01:15
Postat av: Anna!

e": salem är asbra :D

Felicia: haha jag vet :) haha okej, vad liten han va ! XD aaaaah guuustaf (a) eller? vadå lite snygg? HAN VA ASSNYGG (a) Newkid va gryym (a) Salem<3

Maria: yes :D:D <33 det ska jag ;) <3

2010-07-04 @ 00:18:26
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0