REBOUND OCH ERIK GRÖNWALL! ♥

hejsan alla glada personer! :D <3
och jag antar att de flesta är SJUKT GLADA nu!!
själv tappa jag fattningen i skolan idag så att jag inte kunde prata, jag bara skrek, fick många undrande blickar men det sluta med att jag sprang till toaletten för att gråta ut av glädje! varför grät jag??! JO RABIH OCH EDDIE SKA SLÄPPA UT EN SINGEL TILLSAMMANS OCH DOM HAR BILDAT POJKBANDET REBOUND! ♥
jag visste inte vad jag skulle ta mig till! jag hade ju aningar om det! men asså, jag lixom visste inte det på samma sätt som när jag visste att erik skulle släppa ut! visst jag blev glad då med! men asså han hade iaf sagt att han skulle släppa ut den och spelade in låtar och sånt! men rabih och eddie, dom höll ALLTING hemligt för våran skull kan man säga! snacka om att man är glad!
Rebound släpper sin singel i april, datum är jag osäker på , för på aftonbladet står det 14/4 och på rabihs blogg 26/4! men det blir någongång i April iaf!! :D
Erik grönwall släpper ut sin singel den 19/4 och sin skiva den 2/6!  JAG ÄR VÄLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA! FÖRST ERIK GRÖNWALLS SINGEL OCH ALLT DET OCH NU KOMMER RABIH OCH EDDIE MED ATT DOM SKA SLÄPPA UT EN MED!! LYCKA!! ♥ REBOUND OCH ERIK GRÖNWALL FOR LIFE!! ♥♥♥
jag hoppas att ni är glada för att nyheten va skivkontrakt! :) <3
jag är verkligen överlycklig!
nu ska jag göra min läxor.. har prov på onsdag! två stycken faktiskt o.O
så om ni undrar varför jag inte bloggar så mycket så beror det på det! ;)
älskar er som kommenterar jätte mycket! tack! ♥
btw.. jag har verkligen fastnat när Joel Van Der Eerden, Johan Larsson och Rickard Berle sjunger och spelar till In the light på nyårs lägret. Jag har kollat på det klippet jätte många gånger!
jag vet inte om ni kan se det när ni inte är vän med dom! ;) men kolla om ni kan se! dom är duktiga :D
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1279103991778&subj=748140891
pussar och kramar till er !
kramar!!
// Anna<3
REBOUND ♥   RABIH OCH EDDIE!! ♥
ERIK GRÖNWALLS SINGEL! ♥

Kommentarer
Postat av: Armina<3

JAG ÄLSKAR DIG BLOGG ANNA<3

OMG JAG ÄR SÅ GLAS ALLTSÅ SHETTTT<3

HOPPAS DOM KOMMeR TILL TROLLHÄTTAN<33

2010-03-29 @ 19:13:44
Postat av: Maaria!

ÅÅh de låter toppenbra ju :D

Åh jag blir så glad när du är glad <3 För de vill jag att du ska vara <3

Miss you<33

2010-03-29 @ 19:14:49
Postat av: Emelie

Jag är sjukt glad för att Rabih och Eddie ska släppa sin första singel, sen ser jag värkligen framemot sommaren då man får träffa dom igen. Jag kommer iaf alltid att älska Rebound <33

2010-03-29 @ 19:21:00
Postat av: kanik

fin blogg gmn :)

glad över at det ska starta band tsm.det passar dem ;)

kram!

2010-03-29 @ 19:58:24
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/
Postat av: Majsan

ÄR ÖVERLYCKLIG!!

REbound vilket klockrent namn!!

din blogg är jättefin<3

2010-03-30 @ 03:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0