ska man verkligen plugga till prov? (aa

hejsan svejsan ((((((:
Går det bättre på proven om man inte pluggar?

har funderat på detta, och har kommit fram till att det går nästan bättre, ibland! jag menar idag hade jag 2 prov. Hade inte pluggat på något, bara läst igenom allt snabbt och så, och dum som jag är tappade jag bort papprerna till ett av proven ! men jag kommer till skolan och är LITE orolig för att jag inte pluggat och sätter mig vid provet och svarar på ALLA frågor! jag kände mig jätte duktig och tänkte att jag har en såååååån tur!! efter det provet så satte jag mig med mina andra trevliga klasskompisar och kollade lite snabbt på idrottsprovet och när vi ska göra det upptäcker jag att provet är JÄTTE LÄTT! och jag typ bara okej? hahha! så ja, ibland kanske det underlättar att inte plugga ;) <3

just nu sitter jag i infoteket i skolan och rabih, erik och eddie dunkar i hörlurarna som jag lånat från infoteket! sitter här med mina klasskompisar och undrar varför dom inte flyttar fram lektionen så jag slipper håltimma på 1 och en halv timma o.O och jag sms:ar med min underbara kompis Felicia och vi funderar på att träffas :O men då måste jag GÅ till Kinna! (a') men omg, det är de värt :D <3 eftersom jag inte kanske kommer få träffa henne på JÄTTElänge.. sorgligt :(
men du måste jag dissa mina klasskompisar, men ändå ;) haha! underbart! (y)

annars blir väl dagen rätt slapp! ;) har dans idag! street! mycket roligare än jazzen igår! ska nog sluta i jazz, har inte roligt på mina jazzlektioner längre och min lärare är verkligen sjukt konstig :O hahha! så kanske börjar i Afrodans istället :O hahaha! ;)

men nu ska jag dra och träffa felicia! :D

hejdå alla underbara bloggläsare! era kommentarer får mig att vilja fortsätta att blogga :D <3



me :D <3


Kommentarer
Postat av: kanik

okej , tack för din åsikt :) <33

2010-03-31 @ 18:33:51
URL: http://kaniksulaiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0