jag har inget att skriva om, :/

hejsan, jag har absolut inget att blogga om nu! så jag gör ett sånt här test, som är så roligt (a') men ni ska läsa ! HAH! <3

VEM I DIN KLASS...

1. är snällat? asså, alla är ju lixom snälla! :D men typ hela tjejgänget! typ stina, (lisa..) Sandra, Frisk, Ina, Anna, Melina, Anne, Matilda och typ många fler :D <3
2. är snyggat? jag är snyggast ;) hahaha! xD
3. är flummigast? asså, jag måste nog säga.. ALLA! jag menar, det räcker att titta in på våra lektioner XD
4. socialast? Tjejer: Sandra, Frisk, Anne, Melina, Stina, Anna, Ina och Matilda, ( Lisa..) och typ alla :P
Killar: Johan, Hannes, CK, Joel, David, Gustaf, Andreas och typ alla xD
5. smartast? jag är smartast :O (NAT) Matilda , hon får MVG på allt o'O
6. galnast? vem är inte galen i min klass, jag menar.. estet xD
7. tröttast? jag är nog alltid tröttast, jag somnar på.. typ alla lektioner, särskilt på måndagar xD
8. mysigast? Sandra, Anne, Stina, Melina och Frisk! kramkalas (L)
9. lärarens favorit? Typ.. Helen, Erika, Ida och Beatrice..
10. den som röker? typ alla killar xD och typ maija och dom (a) xD
11. den som skolkar? halva klassen typ, men ´jag har inte sett Martin på länge o'O
12. den som knarkar?  ingen knarkar !
13. den som dricker? hahaa, i stort sett hela klassen, finns nog nästan igen nykterist :P
14. den som alltid är sen? typ Alla killar xD
15. den som alltid är tidig? Typ sandra och Matilda, eftersom dom pendlar långt!
16. har bra klädsmak? Asså, Sandra, Frisk och Gustaf  måste jag nog säga :P
 
17. har fint hår + smink? Hår: ÄLskar Annes hår, och stinas hår vill jag bara klippa av och sätta på mig själv XD fint smink har mel, hon sminkar sig jätte fint!
18. den som är likadan som förra året? jag gick inte med dom då o'O men Andreas är lika stökig som vanligt o-O
19. den som ljuger? hmm.. vi ljuger ALDRIG xD
20. den som är roligast? jag är roligast :D haha, nä men alla är jätte roliga att gå med :D


Es1! <333
Högst upp från vänster: Mentor: Mikael, Martin, Anna, Anne, Erika S, Jasmine, Matilda, Stina, Lisa, Mårten, Ludvig, Beatrice, Hannes.
Mellan raden: Mentor: Rasmus, Johan, Melina, Amanda, Pauline, Erika, Therese, Jessica, Pauline, "jag", Maija, John, Mentor: Elizabeth.
Nedersta raden: David, Nathalie, Andreas, Christoffer, Gustaf, Wictor, Sandra, Joel!











Kommentarer
Postat av: SANELA ♥

söööööööt eddie!!

Jag kan hjälpa dig med designen nån dag då båda är inne på msn <3

2010-03-18 @ 22:38:19
URL: http://loveeddierazaz.blogg.se/
Postat av: Majsan

Eddie<3

De borde varit top 4!!!

eller hur!!

2010-03-19 @ 20:12:19
Postat av: Julia

Woho! John som står jämte Maija, det är min coola kusse ;D

2010-03-21 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0