grattis ingrid och christina, hoppas ni har fått en bättre dag än jag! ♥

hejsan svejsan!
förlåt för dålig uppdatering!

idag har jag varit rätt sur i skolan faktiskt, och anledningen ska jag skriva nu!
i tisdags så bestämde vi i våran grupp i minimusikalen att vi skulle öva klockan 9.00 och att vi skulle mötas vid skåpen! Så jag går upp! TIDIGT det vill säga.. typ klockan 7! och så fixa jag mig, SATTE UPP LUGGEN (jag gjorde tjock text för jag brukar inte göra de xD) och SPRANG till bussen och kom med den precis efter att sett att alex gick av .. och gett honom en snabb kram. :P sedan när jag är framme i skolan så är det INGEN vid skåpen
så jag sätter mig utanför skåpen och väääääääntar... och väääääääääääntar och vääääääääääntar....... rätt länge va det med! sen kommer Pauline och vi sitter och snackar ett tag tills joel kommer! och sen så väntar vi.. och väntar... och kommer sedan på att det kommer ingen mer.. 3 av 9 va på träningen.. som inte blev av. GREAT!
så vi sitter och snackar och klagar på att dom är så glömska! sedan så kommer Anne, Matilda och CK så vi börjar öva lite! men det gick itne bra ändå, och så skulle jag ha detta:

jag brukar se fram emot mina pianolektioner, men denna gången blev jag lite sur på pianot för att det skulle avbruta mitt i träningen, men min lärare va snäll och lät mig få sånna här:
va rätt glad att bara få 3 läxor att öva på , visst jag skulle säkert ha fått 1 läxa annars om jag va på lektionen, men vad gör man itne för betyget i eos? :P


Senare hade vi matte, en så kallad diagnos och han sa att jag ligger på G! :P hahah!, jag vet att jag är sämst men jag är rätt nöjd med G! :P haha! (:

Sen va det lunch! SPAGETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS det är nog det värsta dom kan ge en i skolan! det känns som om alla stirrar när man äter, det skvätter lite här och var och man känner sig äcklad ^^ haha, för en gång skulle hade jag inte en vit tröja! utan en grön ! (aa. Men självklart spillde jag inte då! vilket jag alltid gör med en vit tröja! :P


ja, detta ser då inte så himla sliskigt ut, men hitta inte en bild på den från skolan, den RINNER!

senare va det engelska, vi ska läsa en bok! PÅ ENGELSKA!
denna boken läser jag:

The girlfriend av R.L.Stine!

sedan sluta jag, och när jag kommer hem sätter jag mig vid köksbordet och tänker, stackars mig att vara i mitt rum, stackars tintin och samsam! så jag sticker ner och STÄDAR helt frivilligt!!! visst är jag duktig? ♥

sen kom tintin och samsam! :) jätte trevligt, nu sitter jag här och tänker på dessa  två underbara personer och eddie! ♥


erik och rabih! <3 så gulligt att dom umgås! otroligt najs bild btw! :D <3

gå in på deras bloggar :D
och eddies såklart!

http://erikgronwall.se
http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/rabih/
http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/eddie/

puss på er! nu ska jag äta...


Vofflor! MUMS! <3 voffeldagen idag! (L)



Ingrid som är till vänster på bilden fyller år idag! 19 år! grattis till henne! :D
sen är det jag och syster med ! ♥
och grattis till Ingrids tvillingsyster Christina!
hoppas ni får det underbart! ♥


tack för att ni läser min blogg!
det betyder!
puss på er!


Kommentarer
Postat av: sauda

nej va jobbigt :S haha kommer ihåg när det hände mig, fick damp på dom :P xD :)<33 '



Eriiiiiiiiiiik&Rabiiiiiiiiiih<33 ;O

2010-03-25 @ 20:36:23
Postat av: Helen

Hahah stackars dig jag skulle dampat ut haha men vf kom de ite?

aa jätte kul att Erik och Rabih fortfarande umgås.

Älskar din blogg<333

2010-03-25 @ 20:39:58
Postat av: Emelie

Bilden på Erik och Rabih var ju sjukt sööt, vill bara träffa Rabih och ge han en stor bamse kram. Sen Grattis till Ingrid och Christina. Hoppas att du får en bra dag Anna <3333

2010-03-25 @ 20:42:50
Postat av: Armina<3

älskar din blogg anna<3

2010-03-25 @ 20:45:29
Postat av: Maria

Ååhh jobbigt :O Vrf kom ingen då? HAha köttfärsen i skolan slabb ja, men jag har tur å slipper det :D Haha :P Åh vilket kul inlägg du skrev ;)

Saknar dig massooor!!

Love you <3

2010-03-25 @ 20:47:43
Postat av: Kate

Fin blogg :D

2010-03-25 @ 21:29:04
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Robin Hood.

Hejsan! har en tävling i bloggen och det är gratis att delta!

Det går ut på att jag väljer ut finalister som jag tycker ha snyggast design på bloggen!

Sedan får mina bloggläsare rösta på dom finalisterna och den som vinner sedan länkas i bloggen och jag skriver ett inlägg om dens blogg så att den har chansen att få ännu flera läsare!

så var gärna med och delta!.

kram.

2010-03-25 @ 21:29:04
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Robin Hood.

Sv: nu har 5 finalister korats i min blogg!

Kolla in och se om du är en av dom, men om inte så var snäll och rösta på den du tkr har finast design!

kram.

2010-03-25 @ 22:52:48
URL: http://robinhoods.se
Postat av: elinn



är allt bra med dig?

vill du vara med i min veckansblogg tävling så kika in på den här länken; http://elinnjl.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-tavling.html#comment

ha en bra dag!

kram

2010-03-26 @ 14:27:17
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Grattis till de sötnosarna!

Omg gumman , du verkar ju ha haft en riktigt dålig dag . Så är det ibland så man kan verkligen inte hjälpa. Men det är ju duktigt att du åtminstonde är Godkänd i Matte? Matte är ju inte så lätt iofs. Du är säkert söt när du äter spagetti så don't worry . Du är en underbar tjej och en riktigt gullig Rabihfan.

Keep up the good work with the blog , I love it ! <3

2010-03-26 @ 19:06:51
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0