ROLIGT! :D<3

hejsan alla läsare! kul att ni läser min blogg :) skriver det varje gång typ, men alltid lika kul att läsa era kommentarer! :D <3
igår och i fredags va jag på ku och ungdomsdag! det va jätte trevligt som vanligt! :)
på KU så va det hyffsat lugnt, förutom att samsam och jag typ skrek till för att daniel sa att rabih och erik va på tv (a) haha! <3 och afonbönen va riktigt najs! jag menar, ingen brukar stå upp och sträcka ut händerna, men hela gruppen stod upp och gjorde det, jag tror att det blir som vanligt på KU igen, sjukt trevligt! :) <3
tack alla för en trevlig kväll! och jätte roligt att träffa Hanna Persson igen! :) <3
Och i går va det trevligt på ungdomsdagen! :) det måste jag säga ;) jag åkte dit med SamSam och Ida och vi stod ute och vänta på Felicia ;) redan efter första mötet så stack samsam och ida hem, tråkmånsar! men jag och Felicia stack ner och åt mat :D och vi satte oss vid ett bord där Hanna som va där över helgen :D , Maria , inte Sperling dock :( , Anna :D, Jessika :D, Cissi som hade haft väääldigt kul åt oss XD! :D det va jätte trevligt! och så råkade vi kolla liiite mycket åt ett håll (aa men sen skulle vi typ hämta macka och då kom ... där XD och vi typ fick fnissattacken xD och typ felicia började gå åt fel håll ! hahaha och sen kom vi tillbaka och skratta som as och typ så och alla vid bordet dom bara vaa??! hahahahah! och dom listade ut vem det handla om tillslut o.O hahahaah! (nämner inga namn på bloggen ... av viiiissa anledningar XD)  haha och det va så pinsamt :$ och vi hade jätte kul ! hahahah! vi typ bara MÖÖÖÖÖ och alla bara typ tystna och kolla konstigt på oss och vi bara eh va??! det va inte viiI! XD HAHAHAHAAH! hahaha! jag vet, vi blir aldrig vuxna :P jaja, och sen så typ skulle vi leka norskt som dom sa ;) heheh! det va kul! owe trilla när vi lekte en lek, xD hahah
sen så va det lovsångsmässa och det va hur härligt som helst! jag och felicia typ skrattade jätte mycket.. o.O och hahaha ja av vissa anledningar :P men vi sjöng och sånt och koncentrerade oss mycket med ;)haha! ;)
och efter det så typ gick vi ner och fika igen och denna gången satt vi och åt med Cecilia, Josefin, Anna, Joantan, Daniel och Johan.... och vi hade det jätte trevligt ;) hhahaah! <3 och jag och felicia attackerade daniel och joantans hår XD hahaha! ;) och sen så kom Simon och Henrik och Jonathan och många fler till vårat bord och vi snacka! :D det va trevligt! :D sen stack vi in och lekte maffian ! HÖHÖ! jag va bonde på första och så va jag inte med på andra XD men vi hade det otroooooooooligt roligt iaf ;) och sen åkte vi hem och calle hämta mig och felicia och vi körde hem henne :D och sen kom jag hem och dog :O hhahah! jaja! ;)
den enda nackdelen är att jag inte kunde va inne på rabihs och erik och eddies blogg, :( men men! :)
hoppas ni mår bra, det gör jag ! :D nu måste jag skriva på SO:n !
puss och kram! <3
that's me :P XD <3
jag :P
tack för att ni läser bloggen sötnosar! <3

Kommentarer
Postat av: AnnsansTintin<3

Låter som en underbar dag där! :D <3 Saknar dig fiisk!!!!<3333

2010-03-28 @ 15:52:31
Postat av: luwam berhe ♥

såå fin header ! <3

2010-03-28 @ 18:34:52
URL: http://lluwaamberhe.blogg.se/
Postat av: sibel

Jätte fin header, & fina bilder ;)

2010-03-28 @ 19:40:16
Postat av: sauda

vad fin andra bilden var ;O

2010-03-28 @ 23:00:22
Postat av: Felicia :P

OMG det var bara så kul

haha vi flabbade as mkt men det var hur jobbigt som hälst ibland oxå

men jag var ju seriös ibland oxå och det var skönt :O

2010-03-29 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0