5 dk! <3

hejsan mina läsare ! jag har inte uppdaterat på 1 vecka! jag ska skärpa mig ! :O men jag hinner inte :(
idag va jag med fellan, samsam och tintin och vi planerar inför söndag! vi ska va där jätte tidigt ! <3 eller jaa.. innan liseberg öppnar iaf :) och sen får vi se om vi åker något innan, det beror helt på hur mycket folk det är. ^^
men vi gjorde iaf skylten, Men jag vill inte lägga ut en bild än ;) det blir en överraskning eftersom erik kanske kollar min blogg >-< hahah! ♥ men det blir nog lyckat iaf. Imon ska jag och tintin köpa present till SamSam och en till erik och sen ska vi till Örby och kolla på hennes kusin när hon spelar. ÖRBY ♥♥ haha (aa..
i lördags va det genrep till dansuppvisningen. Det gick bra ! :D och efter det va det kalas! :D jag stack till församlingshemmet och där va typ ett 50 tal personer , därbland typ 40 som jag kände ! ;) Det va verkligen jätte kul och en kille som vi lärde känna som heter Mikael mobbade våra skratt >-< HAHAHA bara för att vi typ hoppar fram och tillbaka och inte kan va stilla! haha! men jätte kul va det! Oscar, Jacob och David, ni lyckades, grattis till era 18 hela långa liv! ♥ "NiFårMigAlltidPåBraHumörTACK" ♥
I söndags va det dansuppvisning och det va superkul! ♥ asså jag älskar verkligen dansa! särskilt streeten är rolig. Vi fick mycket bra kritik och det är ju verkligen jätte kul! ♥ jazzen är bara rörig >-< ! ahahah! ♥
Rebound, jag saknar er så mycket. Att ni kommer till Göteborg nu snart och jag inte kan gå gör så jag känner mig jätte ledsen. Men jag älskar er! ♥ jag kan inte den 15 maj. Inte den 29 maj.
15 maj dansar jag. Och jag får inte missa det. Och den 29 maj får jag inte för mina föräldrar..
14 augusti kommer ni till Göteborgskalaset och då hoppas jag att jag kan komma. Den 15 augusti är det rix fm festval och då ska jag dit ! OAVSETT VAD SOM HÄNDER !! ♥och den 27 maj kommer ni till nrg! hoppas jag kan då med! ♥ att ni kommer så mycket och jag inte kan gör mig så ledsen. Men jag får hoppas på det bästa att jag kan dom andra datumen och att när jag träffar er kommer jag bemötas av mycket kärlek. JAG ÄLSKAR ER ! ♥♥


16 MAJ, 16 MAJ! ERIK GRÖNWALL, JAG KOMMER ! ♥♥♥


puss och hej ♥
älskar era kommentarer ♥
mycket kärlek till er ♥


David (gul) Blå (jacob) röd (oscar)

grymt äckliga va dom XD "man ser ju hela paketet"//nyhage.


Fellan och Jag ! ♥ haha! erkänn vi är snygga.
Det va bara glas på ena o.O det märkte jag efter en timma ;) hahah okej.. 10 minuter ;)


mordet på annapuffs mobiltelefon. Jag ska lägga upp ett klipp! :)


grönis, så söt han är ! ♥ :*     han kanske sjunger dom på söndag!!! ♥♥♥



Mordet. Ignorera mig och mitt fula skratt och min fula röst ! ;) ♥
man hör mig i bakgrunden, det är fröken frisk som spelat in ! :)
http://saganomfrisk.blogg.se


Så sött av Sauda att hälsa och spela in det ! det betydde så mycket.
Eddie så fin och rabih så söt ! ♥♥♥
tack sauda sötnos ! ♥

och tack Ebba och ni andra med som hälsa! det betyder jätte mycket för mig ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anmäl dig i veckans blogg hos mig!<3 Puss&Kram!

2010-05-11 @ 21:59:18
URL: http://yohhannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul! :D

2010-05-11 @ 22:50:00
Postat av: Johanna

Du har kommit med i V.Blogg, så det är dags att fixa röster:)<33

2010-05-12 @ 19:00:22
URL: http://yohhannas.blogg.se/
Postat av: Armina

förlåt för att jag inte har komme kommenterat på länge haha<3.

Älskar din blogg,fortsätt så :)<3

loveyou.<3

2010-05-12 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0