dans ♥, svar ♥ och erik! ♥

hejsan alla läsare.
Som ni kanske ser blev jag DISKAD ur veckans blogg tävling men jag lovar att jag inte röstade på mig själv utan att folk skrev att jag skulle rösta ÅT dom genom sms. För jag skickade sms till alla och sen så skickade jag genom msn. Men Jaja, jag har iaf INTE fuskat. Men jaja.
Idag va det den sista uppvisningen! och ni sitter jag och käkar det sista godiset ;) muuumms ! ♥ jag fick seriösa damp på min bror som TJUVADE inte bara 1 godis utan 2 !! o.O blöh på honom! ;)
jag tycker att det är otroligt synd att inte vi dansade Jai ho denna sista föreställningen, för den är ju underbart rolig ! <3 Andrea sprang in i den dansen, men jag vet inte vad hon gjorde, men kul skulle det va om det va våran dans ;) haha! ♥ och sen på jazzen (...) så kom therese ut och skämde ut oss i 80talskläder och började skrika på oss att sträcka på fötterna ;D hahaha! hon sa att jag skrattade mig genom hela dansen... gjorde jag de tro? xD
och sen efter så hade jag och Amalie, Elise och Sanna köpt en blomma tillsammans till Andrea! men det va inte bara vi som hade gjort det utan ALLA som hade andrea hade köpt en blomma ! eller typ så ! ;) så när vi skulle ge den så ropade en "alla som har andrea samlas här !!" och sen så typ när hon kom ner apploderade och skrek alla och hon började gråta och sen gav alla blommor till henne x) underbart och se, och hon sa att vi skulle få smisk om vi inte dansade för henne nästa termin x) hahah! ♥ hon är underbar ♥
OCH GISSA VAD? JOOO! RABIH SVARA MIG PÅ FACEB00K PRECIS ! HAN ÄR UNDERBAR !! TACK RABIH! TACK!!! ♥♥♥♥

"vad söt du är!:) verkligen. Det är underbart att höra. Jag älskar att kunna påverka folk!:) tack så mycket! verkligen!:)// rabih jaber ♥"

detta betyder mer än ni anar för mig ! verkligen! ♥
imorgon gäller det ! jag och Lisa och mina kompisar samantha, tina och felicia mot världen! vi kommer höras mest! erik! ♥♥♥ bilder kommer i morgon! ♥
puss på er! ♥
underbara och älskade ♥ och tina med som inte är med på bilden. Och Sofia som tog den!
och alla andra underbara! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Då tar jag bort det då.

2010-05-16 @ 14:46:50
URL: http://yohhannas.blogg.se/
Postat av: Donija

Fin blogg:D Ser att du gillar rabih och eddie gött;)

2010-05-17 @ 20:37:48
URL: http://danydost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0