SKOLAN SLUTAR SNART ! ♥

hejsan alla ! ♥
snart är det sommarlov!
för mig är det detta som gäller!
idag: ledig! (y)
26/5: prov i musik. Tonika, dominant och subdominant och sånt.
27/5: 2 lektioner + piano ♥
28/5: avslutning med KU :(
29/5: Hejja på anna bergendahl.. och sen film och sånt hemma hos fellan! ♥
30/5: Erik med på tv på morgonen. Kommer nog missa:(
31/5: har ingen aning faktiskt ^^
1/6: vet inte vad jag gör :) skolan ^^
2/6:  lika stort ? där ;)  och skolan^^
3/6: får se vad man hittar på , skolan ^^
4/6: tomt utan KU :( men hittar säkert på ngt med kompisarna, prov i samhäll!
5/6: slappa (yy
6/6: slappa (yy
7/6: sista veckan och rush i skolan!
8/6: vi gör säkert klart det mesta i skolan ^^
9/6: vi slutar snart ! sista skoldagen!
10/6: JAG ÄR LEDIG OCH BROR TAR STUDENT ! :) studentfest och en större studentfest med fishe! ♥
11/6: SKOLAN SLUTAR! ♥♥♥♥

SOM NI SER ÄR DET INTE JÄTTE LÅNGT KVAR I SKOLAN! SKA KÄMPA IHJÄL MIG I DET SISTA OCH I SOMMAR SKA JAG GÅ PÅ SÅ MÅNGA REBOUND SPELNINGAR OCH ERIK SPELNINGAR SOM MÖJLIGT :) ♥
innan jag träffade erik! ♥
naaw, när jag kollar på detta börjar jag gråta.
JAG VILL MED ÅKA!
och det ser inte ut som om det va ett riktigt fan som vann heller..!
för om det skulle va ett riktigt fan skulle dom inte va så lugna med rabih och eddie.
Men jaja :)
JAG SAKNAR DOM SÅ DET GÖR ONT!
JAG SAKNAR ERIK SÅ DET GÖR ONT!
TÄNKER PÅ ER! ♥♥♥
pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: Kani

åh jag ville oxå vara där:(

2010-06-01 @ 19:11:04
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0