erik i göteborg, 16 maj! ♥♥♥

igår träffade jag erik !!
INGET JAG GLÖMMER !! ♥♥
(jag kopierade från det jag skrev till erik så det kan va lite flummigt xD )
ERIK VA BÄÄÄST!!! JAG SAMANTHA OCH TINA HADE GJORT EN JÄTTE STOR SKYLLT TILL ERIK! ♥
men iaf. Dagen började egentligen med att jag inte kunde sova .. jag spelade piano från 3 till 4 på natten.. och sen somna jag vid halv 5 och vakna självmant kvart i 6..! så jag sov verkligen inte mycket ! men sen sen fixa jag mig och gick till samantha där Tina va ! och vi skrev erik på kinderna och i pannan!! och sen åkte vi och då hämtade vi upp felicia och satte på Eriks skiva på högsta volym och sjöng som as !! och sen så messa jag med Lisa som jag skulle träffa vid liseberg ! <3 och vi va där vid 11 ! seriöst askul!!! och vi bara RUSA in!! och så såg vi att lisa och dom satt där och vi satte oss bakom dom för det fanns inte plats där framme !!! och vi typ skrek hela tiden vi vill se erik under HELA brölloppet!! xD HAHHAAH och sen ser Lisa att Erik kommer där bak och hon bara ANNA KOLLA BAK jag bara VAA? hon bara ERIK ÄR DÄR! jag bara NEEJ :O hon bara JOOO KOLLA! och jag såg hennes ansiktsuttryck att hon inte skoja med mig och kollar bak och DÄR GÅR ERIK!!!!! och jag skrek som ... !! seriöst !! och sen så typ kunde jag inte behärska mig !! och så ser jag att samsam och tintin springer fram till Erik och jag typ följer efter och skriker som as och alla stirrar och Lisa bara står där typ stum! xD AHAHAHAH! och sne så ropar vi hela tiden ERIK!! ERIK !! ERIK!! ERIK!! och typ VI VILL SE ERIK!!!!! och GRÖNWALL!!! GRÖÖÖÖÖÖNIS!! GREENWALL!! <333 jag tror seriöst att han hörde oss! (aa <333 och sen kommer han ut på chen och jag skriker som as ! och samantha börjar gråta och tintin hoppar upp och ner och fellan typ blir stum och bara DET ÄR HAN!! OOOOOOOOOOOMG!! <33 och typ sånt !och seriöst Erik sjöng och han hörde nog oss för han sa typ OJ VILKEN HEJJAKLACK! och vi skrek!!! och vet ni vad !! JAG SVIMMA :O !!! jag är seriös !! jag svimma !! felicia typ bara ANNAAA?!!! och typ tog emot mig ! och sen vakna jag till och skrek ännu mer och sånt ! asså ni borde hört oss! plus att ajg skrek typ SAUDA HÄLSAR typ 50000000000000000 gånger !! och typ JAG ÄLSKAR DIG ERIK!!! <33 och sånt och jag skrek som fan !! seriöst ! folk typ sa till oss att hålla tyst men det gick inte jag kunde inte !! och sen så när du bara 1 2 OCH 1234 OCH VI SKREV ASMYCKET !! hahahaahahahah!!! jag har filmat.. men man hör inte Erik utan mig ;D hahaahahAH!! ♥♥3 och sen sjöng han HIGHER och vi typ springer fram och sånt ! fast man itne fick och sånt ! OCH JAG SKREK jag hade ingen röst kvar ! ni kan fråga Lisa asså seriöst jag kunde inte prata :O och sen under signeringen så typ skrek vi ERIIIK och sjöng higher och sånt !! och han skratta xD hahaha! och sen jag bara prata med vakten och bara jag blev så himla galen att jag gjorde sönder fodralet på eriks skiva och så sa han hur jag kunde göra !! och sånt ! och sen kom vi fram och jag blev stum! och så säger typ Emma eller ngt typ hon fyller år idag!! och han bara ALLVARLIGT?? och bara JAG MÅ HON LEVA! och vi skrek och han bara skratta och sen typ så fortsatte han sjunga och vi typ skrek as mycket och sånt ! och så typ sa han ett fyr falligt leve till ...? och vi bara Samantha och du bara SAMANTHA hon lever HIPP HIPP HURRA HURRA HURRAAAA!!! och vi skrek! <3 och sen typ så typ tog lisa och hennes kompisar kort och sånt med erik och sen kommer samantha fram och du bara grattis igen!! och sen kom tina fram med våran skyllt ! och han bara nää vad söta ni är ÅÅHH!! där är jag ! och vi bara aaah!! och erik bara typ krama tina och hon typ skrek och jag med ! och sen så typ tog hon kort med han och sen va det felicia och hon va jätte blyg och sånt ! och sen kommer jag fram !!! och jag ger han en liten nalle där det står I love U i ett hjärta och typ en påse med typ ett kuvert med en massa hälsningar, för jag kunde inte prata för jag va JÄTTE HES :O hade ingen röst xD haahah! och sen så va det ett brev till han ! ååh hoppas han läser det ! det skulle betyda !! och sen typ så tog jag ett kort och Erik blev assnygg och jag ser helt muppig ut >.< och sen typ så va vi tvugna att gå och jag typ tog Eriks hand och du typ LOG! :O <3 och sen så gick vi där ifrån och skrek as mycket och typ sa hejdå till lisa och dom och vi iaf sa att vi skulle träffas någon mer gång ;) hoppas dom vill det med ;) <3 och sen så typ gick vi och jag bara VI ÄLSKAR DIG ERIK!! och typ VI KOMMER INTE GLÖMMA DETTA!! och typ 16 MAJ I VÅRA HJÄRTAN! och typ ERIIIIIIIIIIIIIIK!!! ♥♥♥ hahha och sen åt vi och sånt och dom i kassan bar ahar ni träffat erik och vi bara JAAAAAA OMG HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅH!! dom bara hahaha ;) och sen va det en i karusell som typ bara står det erik på alla er och vi bara jaa ! han bara vem erik oc hvi bara erik grönwall och han bara ååh vem är det är han här och skratta och vi fick damp och bara JAA HAN ÄR HÄR OCH VI KRAMA HAN *BLA BLA BLA* och sen så krama vi han när vi träffa han sen och han bara jasså har ajg en fanclub hhahah! och i varje sak vi äkte skrek vi erik !! eller grönwall och sånt ! HAAHAH! xD hahaha! och sen så blev det inte så mysigt när vi skulle hem för felicia mådde illa och .. ja spydde ner hela bilden :S men annars va detta en dag jag verkligen itne glömmer !! inte jag och inte mina kompisar och inte lisa och hennes och inte hon som satt jämte mig och va så galen ;) hahah! och inte någon annan heller ! synd bara att jag inte prata mer med Alina och matilda hittta jag inte , men internet är bra ;) hahaah! nsäta gång ska vi samlas ännu fler fans ! :D tihihi ^^ dagen va bäst ! ♥♥
bilderna är jätte suddiga och filmerna skrikiga men jag älskar det ;)
Erik skulle kolla vilka som skrek mest ;) hahaha ! ♥
man hör inte när han sjunger för vi skriker så mkt ;) ♥
han sjunger crash and burn vi hänger på och min röst är sönder, jag kan verkligen inte sjunga där iaf ;) xD
jätte suddiga, men ni såg ju på videosnarna hur mkt jag skakade ^^
suddiga >-< haahah! ♥
underbarast ♥
suddiga xD haahaha! ♥ men det va när vi hade sprungit fram till higher !
ahaah! vakterna dampa :O
mobilkort, hahah! jag skakade >-< hahaha
jag fick ingen normal bild, dessa va dom mest normala :O och haahah ja ni förstår xD HAHA
det står erik med kaijal,
det va några tjejer som bara står det ulrik eller erik? :O jag bara ERIIK!!! ♥♥♥
det kom bara fler och fler folk x)
jag och Erik, jag ser helt muppig ut ! hahahah! ♥ men erik.. så hoott !! <33
skylten innan han signerade den, han älskade den ! :') ♥
jag kan skriva ner vårat samtal,
E: hej *ler*
A: heeej..!! (HES som få.. xD )
E: vad söta ni va som skrek så mycket. *skrattar*
A: hihi :$
E: jag har redan signerat din skiva va? vad jag kommer ihåg:)
A: jaaa, *förvånad* men du kan signera den igen! :D
E: okej haah!
A: jag har några saker till dig !
E: nej vad gulligt!
*A tar fram en påse*
A: här !
E: nej vad gulligt, kollar i påsen.
A: det är ett brev från mig, och ett brev med hälsningar. xD
E: vad sött !
*E kollar på nallen som vi gett tillsammans*
E: ni är så söta ! :)
*hoppar upp och kramar mig !! *
A: hihi! :$
E: ska du med ha ett kort? :)
A: Jaa!
*tina tar*
*Tina skrattar*
E: haha, blev det bra?
T: asfint !
A: hejdå erik! :'(
E: hejdå fina du.
*E tar min hand*
*A skriker xD *
* skrattar*
naaaw, han är så snäll och söt ! ÅÅH! jag saknar han :'(
älskar erik!
älskar rebound!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sauda

AAHH!! OMG OMG :D

2010-05-17 @ 22:38:05
Postat av: fridaa (:♥

omg vad ni skriker! trevligt ((((:

2010-05-18 @ 14:12:04
Postat av: Lisa

hahahah <3<3<3<3 guuud va ni skriker!! hahaha, när jag ska träffa han kommer min röst att vara borta dan efter!!!! hahahaahahah<3333 önskar att du kom med mej till Köping ;)) <3<3<3<3<3<3<3<3< fan jag ska skrika MINST lika mkt!! o så kommer jag att hälsa från dej såklart oxå :DD <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 puss!:)

2010-05-18 @ 14:53:50
Postat av: Bror

Seriöst?? :o Inte konstigt du är hes. xD Diggar din stavning också.. x) chen=scen ;)

Du är inge bra på att filma, vet du det? :)

Du vet att jag tycker att du är konstig. ^^ Det kommer inte att förandras efter jag sett detta. :D



Krya på dig syrran! =)

2010-05-19 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0