härligt med helg!

hejsan! (: jo jag vet att jag inte har lagt ut ngt på länge, det har bara inte funnits något intressant att skriva om! :P Det finns det iof. inte nu heller, men det är en annan femma! :)

Denna helgen har varit supermys! :) eller, Jo i fredags, då åkte jag till KU! Där kan man slappna av och bara vara sig själv och stå för att man är kristen! det är inte alltid så lätt i skolan och överallt annars! Men på KU! där kan man prata med folk som tror på samma sak och man kan prata om hur det är! Det va just vad vi gjorde i frdags! Vi pratade om hur jobbigt det kan vara att stå för sin krista tro och hur man kan göra det! Mycket intressant! Jag menar det verkligen! Och i skolan idag! vågade jag visa min krista tro! :) Jag och mina kompisar pratade om det idag vid matbordet! och dom har absolut inget emot det. Det är väldigt gött! :D hahah! Men dom visste redan det! xD haha! :))

Sedan så i Lördags städade jag! det har jag inte gjort på åratal! :) Det blev fint! :) jag tror inte att jag har städat på så länge! Det va så gött att sätta sig där inne! Spela lovsånger på pianot och inte se en massa röra omkring sig! Det va jätte härligt! jag borde göra så orftare! Eller helt enkelt inte bara stöka ner! Jätte fint! :D ni borde testa! ;) xD ja! Jag har nästan haft en datorfri helg! jag har läst ut en bok. Twilight! Vilket man verkligen kan rekomedera! Skitbra bok! :) LIka bra som filmen! Sedan så har jag då spelat piano! :D ja det är en härlig känsa att sitta där och spela sina känslor till GUD! ja du, jag spelar lovsånger så det bara gnistrar om det! Det låter bara bättre och bättre! Det är toppen! :) snart kan jag lära mig melodierna med! så kan jag dom fullt ut! :) Jätte bra (y)! :D Jag satt halva natten och bara spelade! Det va härligt! :))

Sedan i söndags! Då va jag med min underbaraste kompis!! Tina! :) HOn är en söt och underbar tjej! :) jag menar det verkligen!! man märker knappt åldersskilnaden imellan! Det är helt super! Vi är så lika på alla sätt! VI gillar samma typ av killar! Båda älskar piano! Vi har samma typ av humor! :D allt är perfekt! :D tänk att hae n sån bra vän! Som man är så lik i till sättet! :) det är helt underbart! :)) Man har henne alltid där! ;D ni tycker säkert att jag är jätte konstig att jag är med en såppas mycket yngre person! Men ajg tycker deftenitivt inte åldern spelar någon roll! Jag tror aldrig att jag har haft en så bra kompis som Tina! Hon är helt underbar! och jag tycker verkligen det! Alltid kul med henne! :) Varesig vad som händer! Kommer vi alltid att vara bästa kompisar! Hon är min bästa kompis! det kan jag erkänna! Men jag har även andra helt underbara kompisar!! även jätte tighta, men ingen slår min tighthet med Tina! Och det är jag glad över! :)) Men även Samantha är en jätte tight kompis! och Maria blir jag allt tightare med! och Jennifer! även Stina och Lisa blir jag fruktansvärt tighta med nu! :) Men ingen slår Tina! :))  Ja iaf. Efter det så gjorde jag mina läxor som jag hade över helgen! Och efter det satte jag mig och spelade piano! :) igen, lovsånger! :D och sedan kollade jag på reprisen på Idol! :) och jag och Tina ska gifta oss med Erik G! :) bara så ni vet! så ingen tar honom ifrån oss! :):)

NU tror jag att jag ska upp och äta mat! :) Det blir säkert gott! :))

Puss och kram//

AnnaMaria

Kommentarer
Postat av: Mariella! :D

Aaa KU är verkligen bäst när jag sa här om dan till en kille att jag var kristen blev han helt tyst och sen började han skojja om att han såg ljuset inom mig och sånt... det va jätte jobbigt och nu sitter han på lektionerna och frågar mig en massa saker om varför jag är kristen.. På KU kan man va sig själv och det är så sköönt! love you<33 :D

2009-11-17 @ 22:48:51
URL: http://haringen.se
Postat av: Anna

åh, sånt är jobbig! det är lättare på gymnasiet att stå för det! (: om du går på mark! ;) hehe, för där finns ju fishe med! :) men go for it! :D och försök att övertyga din klasskompis! (: dra med honom till KU så han får se att alla kristna är inte så himla knäppa, fast, det är iof, oss han kommer till. xD och vi är inte normala^^ :D och det gillar jag <3



KU är bäst! :D <3 älskar dig<3 :D

2009-11-23 @ 20:49:18
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0