TWILIGHT!!

hejsan allt folks! :)

Idag va jag i FH och skötte om de små konfisarna! :) det va faktiskt väldigt najs!! :) jag fick spela piano^^
Efter det så övningskörde jag! jag körde i hela 30 km i timmen! vad duktigt :D:D hahaah!^^
jaja! men min rubrk menar jag att jag just idag såg denna filmen med Tina! :D jag är helt förääälskad!
Jag satt först och främst och dreglade för att Robert Pattinson är sååå himla snygg!! och för det andra, filmen är helt jätte bäst!! Och dom har byggt filmen från boken helt fantastiskt!! Åh vad jag gillar den!!! den är hlet jätte bäst som sagt! :D bara för det ska jag bjuda på bilder på mina älskade ;D

. SÅ himla bäst! :D <33

. Här är den hetaste personen som man bara kan dreggla till xD<3 . Här är en underbart bra skådis! :D ibland blir man lite väl avis på henne ;) xD





hahah! nu ska jag dregla lite över mitt piano! ;D eller kanske blir det new moon boken ;) det får vi se (:

puss och kram/ Anna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0