min resolution gick vidare^^

hejsan alla söta och fina och underbara bloggläsare! :)
idag i skolan så gick min resolution igenom! och i morgon måste jag prata inför alla som är medverkande i FN- roll spelet! :O hoppas det går bra. Detta kommer vara mitt tal, eller ngt liknande.
"Högt ärade prisideum, högt ärade delikater och åhörare. Delikationen från Storbritannien har fört fram en resolution om effekterna av den pågående finanskrisens inverkan på miljön. Vi uppmuntrar alla stater att försöka transportera varor med hjälp av tåg och att köpa närodlade livsmedel, vilket hjälper till att minska utsläppen och förbättra miljön. Vi uppmanar med att alla länder i FN ska försöka minska långa och onödiga transporter med 10% under en 10 års period och se hur det verkar, alla stater bör sträva efter detta mål. Vi stödjer ett förslag om ekonomiska kompensationer för de som satsar på en miljösmart verksamhet, man ska i längden tjäna på att satsa på miljövänliga alternativ.
Storbritanniens premänrminister Gordon Brown brukar säga: det är dags att börja tänka, ingen kan göra allt men alla kan alltid göra något. Vi i Storbritannien har börjat tänka på miljön och tycker detta är en viktig fråga, därför stödjer vi alla länder som drabbas mest av miljöförstöringen. Vi måste agera nu, inte om 3 år, utan nu. Thank you. Över till Ordförandet."
låter det bra? :S haha! (:
Idag så köpte jag nya skor! det är typ sånna här:
dom va väldigt billiga! dom kostade 99 kronor! och jag valde mellan dom och ett par converce för 700 spänn. valde jag rätt? :P Visst ville jag ha ett par converce, men jag fattar inte varför dom ska vara så j***a dyra! jag menar , det är bara för att det är converce! haah  omg! ne jag gillade faktiskt dom jag köpte, sjukt bekväma ! :D
tyckte ni att jag valde rätt?
en sån här fast i kvinnlig modell går jag runt med i skolan med en namnskylt där det står. Miljö och Framtid, Anna Ericsson, Storbritannien.
till det har jag ungefär en sån här kjol.
och en sån här vit blus har jag på mig, kanske inte riktigt en sån men liknande
jag känner mig assnygg! HAHAHAAH ][_ (()) ][_
nu ska jag skriva lite om mitt land, hoppas nu mår bra. Kramar till er!(LL

Kommentarer
Postat av: Kani

hahah hoppas det går bra(: Skit fina skor<3

2010-04-15 @ 20:55:17
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: Ninorta

haha lycka t nu :))

fina skor, <3

2010-04-15 @ 20:59:01
Postat av: victoria

snygga skor! Jaa du valde rätt ;)

Jag skulle inte vågat hålla tal haha

2010-04-15 @ 21:50:28
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! hoppas det går bra! :)) du ser säkert skit fin ut! (y) haha fina skor oxå! men om du köpte converse så skulle dom hålla skit länge, för jag har ett par som jag har haft i över ett år nu och dom funkar skit bra! och jag hade såndär skor oxå och dom gick sönder efter två veckor :P haha! men tror inte att du hoppar runt hela tiden, som jag gjorde x)) haha men skit fina! :)

2010-04-15 @ 23:10:30
Postat av: Caroline

fina skor! :)

2010-04-18 @ 14:02:09
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Jag tycker faktiskt att du valde rätt skor :) Varför ska man ha ett par dyra skor som är helt okej när det finns ett par mindre dyra skor som är finare ! Bra val! Ditt tal var riktigt nice, du klarar det säkert galant :) Du är modig som vågar göra det , i'm proud!

Big love <3

2010-04-18 @ 16:47:58
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Rania

Hääii, vart ifrån är skorna?

haha behöver ett par tygskor :D

2010-05-03 @ 18:40:40
URL: http://raaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0