läger ! (: ♥♥

hejsan alla bloggläsare ! (: ♥
förra veckan va det kultkalas som sagt, och det va jätte kul. Det är jätte tomt i skolan utan all musik och sånt, men det får man stå ut. Nu i helgen va jag på KU-läger med mina bästa ! ♥ det började i fredags kan man säga när vi va på ku, tyvärr kunde inte alla va med på lägret annars men men, på ku va det trevligt folk! och vi bowlade och jag ägde alla. HAHA, jag SamSam, Fellan och Svante hade discobowling, eller nej inte svante ;) men vi andra, med killarna, andreas, viktor, philip och johannes, och sen hängde oscar och oscar på med ;) hahah vi hade det jätte kul, och jag blev kär i andreas tröja, bara tröjan och lukten på den, inget mer ;) jo hans sångröst ;) hhahah, nej nu ska jag inte snacka om honom. Iaf, fredagen va jätte rolig som alltid ! ♥
tidigt på lördagen åkte vi till tranemo och vi hade det trevligt på bussen! :) sen när vi kom fram hade vi trevligt, vi lekte HAHA! och sen typ så :D och sen grilla vi på kvällen och jag va bäst ! :D haha ! ♥ och sen hade vi en tårttävling och våran va bäst ! HAHA! det roliga va att det va en annan grupp som blev jätte avundsjuka på våran tårta så dom vägrade att rösta på våran och sen så bara för det vägrade vi rösta på deras som va då va NÄST bäst så den fulaste vann! xD HAHAAH! det va kul på ett sätt faktiskt ;) ♥
Sen på söndagen så städade vi mest och sånt men vi hade det trevligt ändå! :) :) och sen så sov jag hela bussresan hem i Alex knä somna jag >-< hahah! jag va jätte trött ! xD hahaha och sen kom jag hem och kom på att jag skulle läsa 400 sidor tills måndagen, så det va bara att läsa ;) jaja, ni får se bilder :) ♥ hoppbilden tog calle med fellans kamera :) ♥
fredags, Andreas och Oscar har kul ;) hahah! på väg till bowlingen
och där är andreas tröja som jag har blivit kär i ;) ♥
under tiden vi grilla :D
samantha, Sofia, Mariella, jag och Felicia ! ♥♥
Fellans bild! ♥
jag och Samantha hade inget att göra ;)
HAHA, krama en främling, ja det gjorde Owe ;)
hambörjare, visst, dom ser väl jätte goda ut, och jag måste berätta en sak, det va dom! :D ♥
jag och Marry ! :D vi och våra bästa hambörjare :D ♥
våran tårta, jag trodde jag skulle spy efter, den va väldigt.. söt xD hHAHA! och snygg ;D ;D ♥♥
uppe i tranemo kyrka tornet, den kyrkan är 6 kantig och är jätte fin ! det tycker alla förutom sandra ;)
felicia och Samantha uppe i tornet!
Emilia och Samantha leker på lekplatsen ;) ♥
marry och sofia visar sina finaste sidor ;) ♥ sötnosar ♥♥♥
den satt kvar sen lägret som va där, jätte fin tyckte jag den va ! ;) ♥
den sista bilden för idag, kanske ger fler bilder någon annan gång, jag hinner inte nu och jag ska få bilder från kompisar :)
tack för alla fina kommentarer och sånt! :) det värmer!
puss och kram!
// Anna<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder ! (:

2010-04-29 @ 15:48:59
Postat av: Viccan

HAHAHA Fan va du vart bäst hela tiden då ;)

2010-05-01 @ 18:01:47
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: Asse

Aaw vad söta bilder :) Jag förstår att de blev avundsjuka på er tårta, den var väldigt nice :D Big love to you Anna ! <3

2010-05-02 @ 17:47:16
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0