ERIK GRÖNWALL I H.E.A.T!

hejsan, helgen har tillbringats hos min farmor och farfar i Örebro och det har inte blivit så mycket bloggande! samma blir det nu när skolan drar igång på riktigt! jag kommer satsa stenhårt nu! 2an är ett tufft år och om jag klarar mig med bra betyg så klarar jag lätt att få det i 3an med! <3
har ni hört detta? Erik Grönwall ska bli den nya sångaren i H.E.A.T! hur tror ni att detta kommer gå? jag har lyssnat på en del av deras låtar och jag hoppas att erik kommer få det bra i bandet! <3
svara gärna vad ni tror, kommer han lyckas, eller kommer det att bli ett fjasko? <3



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du vet nog vad jag tycker! ;):P

2010-08-23 @ 22:25:13
URL: http://pinkheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0