rabih,<3

hejsan alla goa och glada ?! :D
jag sitter just nu och pluggar på min historia, det suger. HAHA! jag har fastnat på en fråga nu igen, och orka med att försöka hitta ? :$ hahaha!
jag ville bara säga att jag skrev ett långt och rätt känsligt meddelande till rabih på facebook och han svarade efter nåra minuter, vilket gjorde mig väldigt berörd! Jag vill inte skriva här vad jag skrev till rabih för det är lite privat men svaret kan ni få se! :)
Rabih Jaber den 30 augusti kl. 19:15
Du är så underbar! Hoppas vi snart ses igen! Detta meddelande berörde mig! Tack! :)
jag är så glad! <3

NU SKA JAG FORTSÄTTA PLUGGA. HATA HISTORIA.
HEJDÅ! <3

Kommentarer
Postat av: Armina<3

GRYM BLOGG :)

2010-08-31 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0