frågestund här på bloggen, om allt!

FRÅGESTUND!!!

fråga så mycket ni kan! JAG SKA SVARA PÅ ALLT! :D<33333



Anna och tintin, en vacker vinterdag! ;)<3

tintin är en underbar och alltid lika sprallig och glad kompis! hon är otroligt älskad!<3



Anna och Ida, en helt vanlig vårdag! längtar tillbaka<3

Ida är en otroligt underbar person<3



Anna och SamSam, en helt vanlig dag uppe hos Carina :)<3

SamSam är en person som alltid får mig på bra humör! älskar henne <3



Anna och Larza, en otroligt minnesvärd dag på väg hem från bussen<3

Jag älskar Larza, hon är en otroligt härlig och fin "storasyster" det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar henne<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gillar du för kläder?

hur var din barndom?

vad ska du göra i sommar?

har du många vänner?

vad tycker dina föräldrar om bloggen?

skulle du någonsin vara med i paradise hotel?

skulle du någonsin kunna operera dina bröst? som kissie?



2010-02-25 @ 17:33:06
Postat av: Anonym

vem beundrar du mest i hela världen?

2010-02-25 @ 17:33:56
Postat av: sauda

hur länge har du varit ett fan av erik och rabih? :D

2010-02-25 @ 18:04:36
Postat av: Majsan

vem gillar du mest Erik eller Rabih?

Vilken av idolkillarna tycker du är snyggast?

(erkänn att det är Eddie??!! ;) haha

Vilken av idoltjejerna tyckte du var bäst?

2010-02-25 @ 20:03:35
Postat av: Armina<3

Vem gillar du mest Erik eller Rabih?

om du skulle välja mellan att få äta lunch med Rabih eller erik vem skulle du tagit:)

vem tyckte du mest om erika eller tove?

hoppas jag får svar på dom<3

Puss,älskar din blogg<33

2010-02-25 @ 23:03:33
Postat av: Lina (L)

skulle du vilja träffa både erik och rabih samtidigt ? ;)

ps. jag älskar rabih och efter rabih kommer Erik :D

2010-02-28 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0