frågestund snart? :)

hejsan alla läsare! :)

jag har varit väldigt mycket med mina kompisar efter skolan och sen har jag pluggat och sen tar ju pianot över så jag har inte hunnit blogga så mycket! men jag ska försöka!
Hoppas ni mår fint! jag själv mår super! Utom att jag är jätte trött! men det är skolan som tar död på mig ;)

Här är det sjukt mycket snö! Vi har inte haft så mycket snö på evigheter, kanske 20 år! det är rätt länge sen ;)
På ett sätt är det härligt att det ligger snö, jag menar.. hellre det är REGN! Men jag vill verkligen ha sommar nu! sommarlov! otrooligt härligt! SHIT jag längtar! och då ska ju erik ut på turné med! :D <3 I vår och i sommar! och rabih ska ju med ut och turnera igen! :) så det är asnajs! :) <3

Snart ska jag nog ha frågestund på bloggen! och jag vill att ni ska ställa många frågor! :D alla som läser bloggen måste minst ställa en fråga ;) HAHA!<3

nu kommer bilder!
bilderna från björnrike kan inte komma än, min kära bror orkar inte skicka dom nu! men dom kommer! :)<3
Puss på er allisammans! <3



Det är INNAN vå åkte till Bjönrike!
inte så mycket snö! men en hel del för att vara 2 mil från den regnigaste staden i sverige.. BORÅS! haha! <3
Har ingen efter bild, har glömt att ta! men det kommer :)



Våra SMÅ istappar! :)<3   det va till och med BLÅ himmel! :O



SKICKAT! för ett tag sen, men han har nog läst den NU! för han är i Lycksele :$ <33



Kulisser till mini-musikalen i skolan!
Från Vänter: Joel, STINA, Anne och Christoffer (CK)
(jag brukar va med stina mycket, HAHA.)
Visst ser vi ut som proftmålare?! :O HAH!<3



Hmm.. ja.. mina och samanthas fina chokladbollar, som egentligen inte skulle bli det utan ngt helt annat, det är havregrynen som fattas! HAHA! men dom blev faktiskt GODA! :O HAHA!<3



Vi SOVER på rasterna! HAHA!
Från Vänster: Sandra, Melina och Anne! :D


Vi repar på musiken! :) Under the bridge sjunger och spelar dom!
På Piano: Sandra.
Flöjt: Matilda
Gitarr: John
Bas: Wictor (Öje)
Trummor: Christoffer (CK)
Sång: Ida

Ludvig spelar Trumpet men är inte med på bilden!



Kusinerna!

Från vänster:
Gammalt, mycket gammalt kort på Emelie. Hon är 18 nu.
Calle, taget i år. Min bror!
Gammal kort, lika gammalt som emelies kort, på Philip, han är 16 år.
Jag, togs i år.. ;)
Hanna, tror det togs i år! 3 år! :D

snart kommer en till minikusin! :D <3



Slutar med söta bilder på mina underbaraste idoler! <3
Rabih Jaber <3


Erik Grönwall <3



Eddie Razaz <3



Michael Jackson <3


jag måste äta och plugga nu! tack för att ni läser min blogg!

Ni är underbara! PUSS!<3


Kommentarer
Postat av: Majsan

Älskar den bilden på Eddie!!<3

Those eyes... omg ;)

Puss

2010-02-24 @ 23:08:28
Postat av: Armina<3

Omg va söt<3

Skicka du ett vykort till Rabih FAN VA GULLIG:d<3

Vad skrev du hahah:D<3

Älskar din blogg keep going<3

Puss<3

//Armina<3

2010-02-24 @ 23:38:43
Postat av: Anna!!

Majsan:

ja den bilden är sjukt najjs! (Y)

hahaha, han ögon! ;)<3

puss!

Armina: hahaha, ja :$! haha! jag skrev hur mkt han betydde för mig och sånt! :)<3

tack sötnos! din blogg är med underbar!

Puss<3

//Anna!<3

2010-02-25 @ 08:39:02
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0