Anna och Sarah älskar Erik! :D

heeej allt glatt folk! :D
Nu ska jag skriva om dagen, som vanligt!! :D:D haha :D iaf :D jag och sarah har lyssnat på Erik i stort sett HELA dagen! :D och sedan så nu på kvällen så va vi ute med våra bröder! :D CallePonken och Tostie :D (dom kallas så :O:O:O) och så hittade vi en isfläck som fanns i våran pulkabacke :D och vi åkte ner där, VÄLDIGT MYCKET! och det va VÄLDIGT KALLT! och VÄLDIGT roligt! haha! :D och sen kom vi på att vi kunde åka med PLASTPÅSAR! :D så vi sprang hem och hämtade det! :D man kan ju inte tro att dessa personer är 18, 16, 15 och... 11 (a) :D:D:D det är kul :$ <3 (det kommer komma upp en film så småningom, när CALLEponken åker påse xD)  hahahaah, och sedan så fortsatte vi och gick upp till en BRANTARE backe! ;D och.... den va... kul :D och min bror (calleponken 18 år) kunde inte komma någon stans för han va för tung (det va vad han sa iaf! xD) och tostie skyllde på "nackspärr" (15 år) xD men vi vet ju att han va "feeeg" och jag (anna 16 år!!) åkte, och min plastpåse hade tedens att vilja åka baklänges :O (wiiierd) xD och sarahs (11 år) ville åka långt :O:O:O:O men den backen va jobbig, så vi tog en OMVÄG!! och stack till en ANNA(N) (obs mitt namn är med :O) backe!! xD och den hade calleponken en tedens att RULLA ner för! ;D och tostie skyllde på nackspärr (fortfarande) och att hans kallingar va blöta.. ( märker du vad feg han är :O) och Anna (jag) åkte ALDRIG på påsen.. för den hade en tedens att försvinna (POFF) och Sarahs ... hennes åkte fortfarande långt.. och... jag vet inte XD men sedan va dom LATA! och ville hem.. (killar, obs, under 20 xD) och vi började gå.. och efter tag ropar CallePonken (18 år) JAG VILL ATT NI FILMAR MIG NÄR JAG RULLAR!!!!! (?) :P och han åkte.. och RULLA!! och så kommer Sarah (11 år) och åker FÖRBI!! (för hennes plastpåse hade ju en tedens att åka långt!!) och man hör lite.. ah.. och sedan kommer JAG! med ett litet HACKIGT skrik ah..ah..ah..ah.!!! (heeela vägen xD) och det slutar med att jag åker baklänges (ni kanske kommer ihåg att min påse tedens att åka baklänges!! xD) och calleponken hade problem att komma upp.. han snurrade (a) xD och tostie... va tråkig! :D sedan gick vi hem.. och jag och sarah hittade en... SNÖHÖG!! (ljup) och vi ÅKTE! :D det gick inte bra.. :O och CallePonken och tostie.. SPRANG! :P (eller så gick vi sakta) och vi började fantisera.. om att åka pulka.. MED ERIK!! (just därför undrar vi.. ÅKER ERIK PULKA?! :D) vi vill åka med Erik ;D tihihi "han värmer oss och vi smälter.." (fast snön får inte smälta :O) (inte än xD) (inte när vi har så kul!! XD) och nu är vi inne, och har precis bytt KLÄDER. ( med ett litet avbrott kom vi på att vi va tvungna att ta på oss mer kläder!! XD) "Annas blick åker mot.. idolskivan som finns vid sidan på  erikshemsidan.. mycket trevligt (3vligt) Ska vi skriva vad vi tycker om alla idoler, alla suger.. utom ERIK! (okej, rabih är väl bra.. och calle (lite) och eddie... (men tove,.. okej :P //sarah.. och anna XD ) ) sarah sa precis att hon tror att Erik tycker vi är konstiga (med en smånsk dialekt (smålänsk/Skånsk) ) Vi vet att man inte får använda flera paranteser, men som du märker (xD) så gör vi det ändå! :D Men nu har vi halkat från ämnet.. vi hade KUL! :D Sarah har en lika dan mobil som Erik.. hon ville att jag skulle skriva det, men hon påpekar att det antagligen inte står ERIK över hela baksidan (med en krokodil) . och jagvill (jag vet att det ska vara mellanrum.. men jag (orkar) inte (xD) ) säga.. hej! :D Tycker Erik att vi är "konstiga" :O det vet jag :D för det är vi! :D tihihihi^^ en smånsk och en kinnaaaboo! :D) är inte bra team.. det lät ju bra.. och nu halkade vi från ämnet igen! :D Vi tycker Erik är bra.. inte bra.. BÄST! :D oj.. nu halkade vi från ämnet igen.. Snö va det :D .. orkar vi skriva mer... ? JA! :D men det blev lite problem.. vi kom inte på VAD vi skulle snacka om... NU lyssnar vi på HIGHER, Erik gör den bra :D vi tycker om den.. ... nu orkar vi inte mer... tror. jag IS IT TRUE!! :O (orkade ni läsa detta :O) .... okej.. orka mer?! :D hahaha.. vi älskar Erik :D ( PUSS OCH KRAM!!! :D <333 //Anna och Sarah xD )



Erik med Run to the hills! (vi tycker det är gulligt att han gråter ;D )  Kiss är bra xD hahah ERIK ÄR BÄTTRE! :D
<3.. :D.. håller med om att han har en STARK röst!! :O :D <3



Får man va så gullig :$   hahahaa<33 ERIK!<333


hejdå! :D ha det bra.. Puss och kram!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0