idolerna betyder mycket, erik grönwall är en av dom<3

hejsan allt folket! :) Idag har jag varit med Felicia, och städat, jag känner mig jätte duktig :$ inte ett dammkorn kvar *stolt* haha, och sen måste jag öva på piano läxan, har haft hela lovet på mig, jag har spelat piano skit mycket :O men jag har inte spelat det jag ska ;) <3 jag försöker lära mig higher :O<33 det går fakiskt lite frammåt! :D

jag känner att jag har lite måste skriva om idol instingt, och det kanske ni märker :) så idag ska jag skriva om Erik Grönwall. <3 jag vet att det är en massa Rabihfans som läser min blogg, och jag hoppas verkligen att ni inte har ngt emot att jag skriver om Just Erik, För erik betyder så himla mycket i mitt liv! Det gör Rabih med, men idag skriver jag om erik<3 och jag tror att ni förstår vad jag menar med texten, även om den just idag är riktad mot Erik, för jag tror det är EXAKT så här ni upplever det med RABIH! våran egna ängel. <3 och även Eddie och andra idolfan kanske med fattar det! :) Jag hoppas verkligen inte att ni har ngt emot det, någon dag kommer då jag skriver om rabih!<3 Puss på er<3


Nu ska jag skriva om en av mina idoler, Erik Grönwall. Det är en av mina bästa idoler och han har gjort så otrooligt mycket positivt i mitt liv,  och alla andra med, te.x Rabih Jaber är med en av favoriterna, och om ni vill läsa mer om honom kan ni gå in på http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/ för hon är en som skriver så underbart om Rabibi!<3 man blir tårögd så fort man läser på hennes sida :)<3 Men över till Erik, Han är en otrooligt glad och charmig och väldigt mysig person! Han sjunger som en gud och sätter ALLTID rätt toner! Man kan säga att han är helt underbart bäst!<3
Man kan bara älska honom!!!<3 Varje dag lyssnar jag på han, det känns konstigt annars, jag får typ skuldkänslor!! :O ni kanske tycker det låter konstigt, men jag älskar verkligen han, hans musiiik, hans charm, hela han är UNDERBAR!! Egentligen behöver man inte skaka så man hoppar 50 meter upp i luften när man träffar han, för en mer ödmjuk person finns inte på denna planeten, jag menar det! :O <3  Asså , när man träffar han, så ler han jätte stort, kollar en i ögonen och frågar hur man mår , och man ju typ dör^^ och man behöver verkligen inte darra, om man vill ta ett kort med han, för han tillåter det alltid!<3 och om man vill ha en kram, flyger han typ upp. Asså det är så underbart! :) NI fattar inte förän ni verkligen får vara med om det! Erik betyder skit mycket i mitt liv, Och jag hoppas verkligen att ni förstår det. Okej, ni kanske tycker att jag är en dum liten fjortis som bara vill ha uppmärksamhet?! jo visst, tyck det. Men det är inte så jag vill att ni ska tolka mig med. Jag vill att ni ska se, att mitt självförtroende har blivit starkare, jag vågar visa vem jag är, jag är den där spralliga 16 åringen som är väl lite så där crazy, jag trivs med det. Jag gillar inte att vara den stillasittade personen som inte vågar visa vem den är, jag är sprallig, okej fjortisar brukar väl vara såna. Men jag tycker inte att jag är det. Men alla har ju sina egna åsikter, men för att jag har fått större självförtroende beror delvis på Erik ! För han ger mig hopp med att fortsätta med musiken! Han är helt underbar. Jag kan sitta i timvis, bara för att kolla på erik, jag har gjort om på mitt rum, nu är hela mittersta garderoben FULL av posters på erik , eller några andra idoler, och den ska bli mer full! Jag log när jag satte upp dom! :) Det kan man bara göra, Erik Grönwall är helt underbar! Innan jag lyssnade på erik såg jag allt från den mörka sidan kan man säga, jag va en tyst liten tjej som verkligen inte pratade ett DUGG! i skolan satt jag oftast ensam, ingen ville nog sitta med mig för att jag va så tyst och inte pratade på lektionerna, jag försökte verkligen, men jag orkade inte försöka längre, allt va verkligen down i min värld då, det blev bättre i 9an. :) Men det va verkligen inte på topp, jag vet inte vad det gjorde att jag började att våga prata mer, jag tror att det va att jag började bli kompis med en i min klass, men men , så börjar jag 1an, jag tänkte, detta ska vara starten på någonting BRA!! och då kom idol upp på tv:n ! xD haha, och så kommer det dagen då Erik ställer upp<3  så fort Erik steg in i rummet så tänkte jag , SHIIIT VAD SNYYYYYYYGG!!!!! haha, och så började han sjunga, jag "tappade hakan"  ;) hihihi, asså så underbart, sedan följde jag erik hela vägen.. i kvalet, varje fredagsfinal kollade jag, och jag kände att jag har hittat min favorit i idol 2009! Visst jag tyckte att rabih va helt underbar! eddie hade en fin röst, men ERIK! han va mest underbaraste i hela unnerverum! Jag vet inte vad som hände, men jag vågade visa mitt rätta jag, jag vågade vara mig själv! Den anna som jag är hemma, som jag är med mina underbaraste kompisar, så vågade jag va i skolan! :) Det va underbart! Och jag kan verkligen säga att nu älskar jag min klass, den är underbar,! jag vågar vara mig själv, jag sjunger, dansar, pratar, jagar kompisar xD , hoppas skuttar och är allmänt galen. Det är så jag vill vara, och ni kanske tycker det låter konstigt, men så är det. Sedan jag började lyssna på erik, så har jag vågat vara mig själv :O helt sjukt egentligen! men det är sant. Okej, ni tycker nog fortfarande att jag är wierd, men ni kan va lugna, ni får tolka mig hur jag vill, jag tar inte emot all skit längre.! jag har blivit sårad så många gånger, och jag orkar verkligen inte mer sånt, jag är stolt över att vara ett skrikande idolfan, jag vågar visa min kärlek till mina idoler.! jag älskar dom!<3 Och nu får min kära pappa anfall snart, han har redan fått ett ;) så jag måste sluta nu. Men jag vill att ni ska förstå vad dom har gjort i mitt liv. Denna texten är självklart riktad åt de andra idolerna lite med. Men det va med Erik det började :) jag började gilla rabih efter ett tag. Men erik gillade jag från första början! Jag hoppas att ni förstår mig. :) nu säger jag hejdå, puss och kram. Ni får kommentara hur ni vill, taskigt, snällt, att ni förstår mig vad som helst, men jag förväntar mig inte att alla ska tycka jag är helt wierd, för jag tror att fler fans känner igen sig lite i situtationen jag har beskrivit, <3

Puss och kram. Här kommer lite bilder <3



Bild från Idol, min kompis va där, jag kunde inte gå då :( men det verkade sjukt kul och nästa år vill jag dit! :D<3



Denna bilden betyder mycket för mig, varför vet jag inte. Men den gör bara det, det beror väl på den kärlek han förmedlade när han skrev på. Erik jag älskar dig<3


Jaja, nu får jag inte sitta längre, för jag måste sova.. skola i morgon :(

PUSS OCH KRAM!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt :) hehe känner igen de där . haft en bra helg ?

2010-01-11 @ 11:49:08
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anna!!

jadå! :) helgen har varit trevlans ! men nu är man i skolan igen :( hur har du haft de? :)

2010-01-11 @ 13:40:41
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka -.-'

2010-01-12 @ 21:36:52
Postat av: sofia

Hej på dig!!



Jag känner igen mig i din situation och tycker bara att allt är väl. Fortsätt med att vara glad och sprallig, blev bara glad av att läsa dit inlägg!



vill du så läs gärna min blogg, men tyvärr skriver jag inte lika långt och bra som dig. Du skriver väl, men tro inte så starkt på att många ser dig som "fjortis" för "sprallig och glad"..det är la rena motsatsen till just det :P



Ha det supert!! :D

//Sofia

2010-01-14 @ 09:29:57
URL: http://skoffy.bloggsida.se
Postat av: sofia

Heej på dig!



Jag känner igen mig i din situation och tycker att det är bra att du är sprallig och glad! Så fortsätt gärna med det, blev bara glad av att läsa dit inlägg!



Kolla gärna in min blogg, fast tyvärr skriver jag inte lika långt eller bra som dig. Du skriver väl! men du, uppfatta det inte som att så många ser dig som en "fjortis"..för det tror jag är rena motsatsen till "sprallig och glad".



Ha det bra!

//sofia

2010-01-14 @ 09:35:20
URL: http://skoffy.bloggsida.se
Postat av: Anna!!

HEJ! du som va anonym och skrev "orka" jag kan svara så här, ja jag orkar, och jag älskar dom, och har du något problem med det kan du sluta kommentera!

Sofia: tack, det värmer verkligen att du föstår mig, idolerna har gjort mycket i mitt liv! jag blir glad att du kommenterar! :) tack för orden! jag ska deftenetivt kolla din blogg!

ha det bra!//Anna<3

2010-01-14 @ 20:28:01
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0