förintelsedag leder till allergianfall^^

hejsan alla människor! :)

Idag så har jag varit i skolan. Men det va inte en vanlig skoldag! utan vi samlades i arenahallen och lyssnade på es2 när 2 stycken därifrån spelade och lyssnade när spkss2 (?) pratade om förintelsen!
Sen hade vi värsta rasten och jag Curry, Stina och Lisa spelade kort :) och så gick vi värsta vandringen och dom glömde helt att det fanns folk som va allergiska mot hö. OCh jag är en av dom. Så jag blev typ sjuk. Eller jag blev täpt och ögona kliade och sånt. Och jag känner av det fortfarande.. och klockan är 21.15 just nu .. men men! :)
Sen åt vi :) och efter det så kollade vi på en film. Vet inte vad den heter. Men sjukt äcklig va den.. Asså typ alla va ju skitmagra och skit. Blääh :O ;) jaja ;) xD

Efter skolan gick jag som vanligt in på RABIHS blogg och ERIKS blogg och EDDIES blogg! :) det är verkligen ett MÅSTE! Kul och kolla om dom har uppdaterat blir jag skitglad! :) ibland är dom väldigt sega på det! Men rabih uppdaterar nog mest tror jag  ;) sen erik och sist eddie :P hehe, men jag ska inte säga ngt ;) xD

Sen kollar jag ju alltid Asses blogg :) och andra fanbloggar! :) och sen fastnar man här ;) fast man ligger efter 5 sidor i matten. Skärpning >.< (OJ, vi har engelska tills i morgon.. ouups, who cares? Gunnar kommer bara strypa mig blå xD)

Sen dansade jag STREET! det är sjukt kul. Men jag har hoppat upp en nivå. Så det är mycket svårare nu :O men det är kul med utmaningar ;) och haha , det va kul! vi ska vara ninjor!, ;D mohahah! I'm gonna kill U! :D <3
nä jag är snäll :) <3

Nu måste jag verkligen skriva på min uppsats. :( men jag kommer inte komma ngn vart ändå ;) mohahah! :)
Men jag lägger ut ett klipp :) så får ni kolla på det :) jag vet att jag har lagt ut båda innan, men jag vet att jag har många fler läsare nu :)) och sen så några fina bilder på mågra fina personer skadar inte ;) tihihi^^

Jag älskar er som läser bloggen! :) Det är underbar!! :)





Asså jag älskar när han sjunger denna låten! okej, jag älskar alla! men asså, denna låten är helt underbar! han sjunger med så mycket känsla! som Lajla säger, <3 han är helt underbar hela han! Man blir ju verkligen helt K.Ä.R. i han ;)<33 (jag tror alla fans håller med xD )



Jag blir sjuk avis, varför bor inte jag i sthlm?! :O hahah! :)  Jag tror att dom flesta fansen blir liiite avis här ;) xD

kom till gbg! BÅDA! :D <3     fatta om alla tre kom. Rabih, Erik OCH Eddie! :D jag skulle dö! <3



Rabih är så otroooligt söt på denna bilden!  som alltid <3


Många pussar och kramar // Anna<3

Kommentarer
Postat av: Asse<3

Fan vad söt du är , jag kollar nästan jämt din blogg . Och Rabihs & Eddies blogg såklart. Tack för att du stöttar mig sötnos . Din blogg är sjukt grym ! <3 Glöm inte att rösta ikväll: 099 414 06.

2010-01-29 @ 16:31:40
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-30 @ 02:30:11
Postat av: Anna!!

Asse: tack sötnos :) din blogg är skitbra, kollar den varje dag! :D

Millah: tack för info :P

2010-01-30 @ 13:08:23
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0