ny mobil! :D

Hejsan alla folk! :D Idag har jag inte gjort så mycket. mest tänkt på lägret och sånt! :) jag har även skrivit två diker :) eller typ igår kväll gjorde jag det :). Kan skriva dom här nedan senare :D Sedan så har jag varit mest med tina :) och detta är två klipp som iaf jag asgarvar åt :P Haha, men den första tror jag det blir, kollade både jag och tina på, och då skrattade vi som as! :) asså dom är för härliga! :D
hehe ! :D sedan så har jag och pappa åkt till expert, vi köpte en ny mobil! :) kan visa en bild sen!! :D jag älskar den <3 jaja, här kommer mina dikter. :) den med erik kan förstårs riktas till andra med :) men eftersom asse skriver diker om rabih, så tyckte jag det va trevligt att skriva en om erik :) men den slår INTE asses :P hehe :)<3

Erik Grönwall <3
ett leende av guld och ögon de finaste jag sett, det är erik grönwall jag pratar om och jag mitt hjärta till honom gett. Ett charmtroll på högsta grad, det vet alla, jag slår vad. Idolfinalist och ett varmt hjärta, jag slår vad, ingen kan slå detta. Jag lyssnar på han varje da' och jag vill bara skrika Ja'. Varje dag hör jag hans namn, men jag önskade att jag va i hans famn. Klockan går och jag kan inte sova, men hans musik i mitt öra blir det bättre, det måste jag lova. Med bilder på rummet och hans leende mot mig jag ser, jag klarar mig inte utan han, hjälp mig jag ber! PÅ bilden jag min idol ser, han som jag min dikt ger. Erik Grönwall, jag älskar han, jag ser han som en idol, en man. Han är mitt kött, han är mitt blod, ddetta är kärlek som strömmar som en flod. Nu säger jag puss och kram, denna dikt är skriven av en 16årig dam :) // anna<3
 
Nyårsdikt <3
Nyår 09-10 va underbart bra, man såg bara en massa happy face varje da*  Upp tidigt på morgonen och till Kungälv man sig begett och en massa underbart folk man sett. Skolan va fylld med en massa ro, man tog det som ett second bo. En massa kramar från folk man inte sett på ett år, och man känner hur underbart man mår. Lunchen va inte direkt god, men man ger inte upp om man har donken i sitt blod. Ett stort möte och man känner att man är igång. Då är det härligt att bryta ut i lovsång. Spår undervisning nästa och i pingst det var. Vägen va lång men vi tillslut oss dit tar. Gruppsamling nästa och de va med de bästa, grupp tjugotre det var och ingen den grupp tar. Kvällsmötet fick inte lägret att falla, det va det bästa på dagen, det tyckte nog alla. Upp på morgen och alla till matsalen sig begett, utom Ellinor för hon fick frukost på sängen, Shit vad fett^^. Morgonbön och isen vi ser, ojojoj hela lokalen ber. En efter en man lärde känna, och ledarna många bönelappar fick bränna. Dag två började lida mot sitt slut,och ledarna blir arga för att deltagarna vill ut. Upp och hoppa nyår det är, man blir förundrad och undrar stort vilka kläder kompisarna bär. Dagen börjar lida mot sitt slut, men anna, maria och helena vill titta ut. Jo de till Kemisalen går, en massa flumkort och en diskborste Maria får. Klockan blir fem och de tänker "nu går vi hem". Snygga kläder och styling de får, och mot nyårsfesten de går. Framför Anna hamnar en härlig man, Peter va namnet och 15 år gammal va han. Maten va god och klockan slog mycket, alla reser sig, ja hela stycket. Fyrverkerierna va bra, om man många smällar vill ha. Fackeltåg mot kyrkan alla sedan går, det va kallt så man fattade ju att det inte var vår. Många ramsor och sånger gör susen, och i prästens mick i kyrkan hör man brusen. Många skrattar och ler, prästen ut mot deltagarna ser. "allt verkar visst hända mig, tack gode gud för att vi kan lita på dig". Halleluljah gud va nära, här fick man också krama om nära och kära. Ojojoj 2010 det blev, hoppas man många nya vänner ser. Vägen tillbaka va mycket lång, och anna och maria bryter ut i sång. Frossa godis, popcorn och chips på kvällen med alla andra, en tjej jag lärde känna då hette Sandra. En ledare försökte skjussa oss ut, ack då det ledde till att hon gav oss en mut. Den natten blev kort, det kan bero på att den pratades bort. På nyårsdagen va alla sega, och ville bara kvar i sängen lega. Men nej då upp till hallen de går, och alla trötta de är, men prima mår. Dagen går i ett och lägret börjar lida mot sitt slut, men ingen deltagare vill ut. För på natten va alla vakna, oj vad man alla skulle sakna. Sista dagen och städa va grejen, det jobbet går ju inte alltid till tjejen. Nej då alla hjälptes åt, för vi satt ju ändå i samma båt. Sedan vi mot hallen oss beger,  välsignelsen vi får och ledarna för oss ber. Ajdå, dagen börjar lida mot sitt slut, tack hejdå, många kramar skall du få. Kramringen va bäst, och lägret va bättre än en enda nyårsfest. Ack och ve vad vet jag, men jag tänker tillbaka på det varje dag. Mina vänner jag saknar er så, men nu måste jag sluta, gå. Ta hand om er och låt mig få veta, vi syns väl i sommar glada men "feta". Ni betyder mycket och jag vill att ni ska be, och utan er hade lägret inte varit något att se. Ni är bäst jag diggar er, och nu sitter jag och ler. Hejdå, ha det så bra. Puss och kram, du gör mig gla*
MVH://Anna<3


Så vad tycker ni om dom?? :D<3


Här kommer ett klipp på Erik och Calle innan finalen när de ska imitera varandra! så himla kul! asså det är verkligen värt en titt, jag menar det! :) hehe, sååå himla roligt. Erik gjorde såklärt bäst asså! ;D HAHAHAH!! jag och tina GAPFLABBADE genom typ hela ;D <33




Här kommer ett klipp på Erik när han sjunger, ;D och Soran spelar gitarr. Rabih filmar, och jag tror att Eddie är med lite i den med! alla favoriterna i ett, kan det bli bättre?! XD <333 hehe, soran svarar när erik sjunger, Så underbart bra är det! :)<3



Här är Erik och Rabih! FAVORITERNA!! <3 Erik går in i väggen. Rabih intervjuar erik! Så himla bra! Tina, här va den! :D I found it! ;D hihi (vi letade efter den xD)  asså, ni två, ni är helt underbara!! älskar er <33


NU KOMMER BILDEN NI ALLA VÄNTAT PÅ, jo på min mobil! ;)  HAHA! erkänn den va snygg. Den är nog bra med! ;D hihi^^ :D




NU orkar jag inte skriva mer ;) men ha så kul när ni kollar på videorna ! :P hehe

Puss och kram!//Anna

Kommentarer
Postat av: Asse<3

Dikten var riktigt söt gumman , fortsätt som du gör :) <3

2010-01-05 @ 19:35:12
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anna!

tack asse! :D dina kommentarer värmer verkligen! <3 dsm, din blogg äger!<3

2010-01-05 @ 20:04:30
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: rubina

du skriver grymt bra tjejen!

gött att se dig älska erik så mycket, nu när man nästa bara ser folk älska Rabih hahha, det kan jag förstå men ändå

oj det rimma hahha.

menmen, fortsätt som du gör!

Puss&kram, skummbanan.

det rimma igen mohahah.

(L)

/rubina

2010-01-05 @ 20:51:22
URL: http://loverabihjaber.devote.se
Postat av: Anna!

tack så mycket Rubina ! :)

haha ja , jag känner med det :) när jag följer rabih och asses blogg känner jag det ;) men eddie är med skit bra! :D tihihi^^ :)) men erik är ju skitduktig verkligen, och det visades ju eftersom han kom till final och tog hem hela skiten! ;) :)

haha, du är duktig ;) kanske ska du skriva en om rabih :) :) du har talang tjejen ;) hihi^^ :):)

kram // Anna!! :D <3

2010-01-05 @ 23:00:49
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: therese

jag har också en sån fast en svart<3

2010-01-19 @ 17:19:55
URL: http://ttherezze.blogg.se/
Postat av: Anna!

Åh najs! :D dom är bra (Y)

2010-01-19 @ 18:45:27
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0