sjuk..

hejsan! :)

idag ligger jag hemma och är sjuk och sitter vid min broderns dator för min pappa har magsjuka och kommer inte åt våran. :( menmen! jag kan inte blogga så mycket och jag hoppas ni förstår det. Men det flyter på med rabihs träning och vi fans kommer stötta honom till 110% verkligen!<33

Jag har inte några bilder på min brors dator som jag kan ta, eller typ på rabih/erik/eddie och dom. Så det får bli en gammal och hedelig fin bild! :)

Hoppas ni mår bättre än mig. Hälsa krya på dig. Det skulle betyda :$ jag vill ju inte vara sjuk när rabibi ska dansa loss framför ögonen på tv:n framför mig!

tack för alla fina kommenterer! dom värmer verkligen, dom flesta iaf! :)

ha det bra!

kram //Anna<3



Eriks signering, jag kollar på den VARJE DAG! :)<3



erik och Calle :)



Rabibi<333



erik , rabih, eddie och reza!

erikrabihocheddie är söta som vanilgt! vet att jag la ut denna bilden igår. Men jag älksar den!<3333

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar den oxå, de är så söta alla 3 :)

Mitt hjärta klappar lite extra för Eddie<3

Finare finns inte så e det bara!!

2010-01-21 @ 12:17:56
Postat av: Anna!!

ja eddie är sjukt fin asså :)<3

2010-01-21 @ 12:25:04
URL: http://annaamarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0