Liseberg (:

Hejsan alla fina och underbara läsare :D <3
igår va jag och min underbara kompis Alina på Liseberg, vi åkte en massa och sen kolla vi på lotta på liseberg :D haha! vi fick inte så bra platser men det va kul ändå :) ♥ här kommer bilder!! ♥♥
Alina tog bilden vid Jukebox eller vad den heter! ;) ♥
Jag och Alina vid Jukebox ;) ♥
Alina och Mojje (a) ♥
jag och Mojje ;) ♥
Alina och ERIK linder (a) ♥
Jag och ERIK linder ;) ♥
Alina och Lotta :D ♥
jag och Lotta ;D ♥
Jag kom hem med Mojjes, Lottas och ERIK linders autograf! ;) haha! ja! det va verkligen en askul dag!:D Åkte mycket med! ;) och snacka om ERIK såklart! :) Samtalen med dessa härliga personer va typ..
mojje
jag: MOJJE KOM! ;)
*han kommer*
jag: kan man få en bild med dig?
han: ja visst!
alina: jag vill med ha en bild!
han: haha okej!
*efter ett tag*
jag: mojje vi vill ha autograf med !!
Alina: MOJJE (a)
han: haha! *skriver*
vi: tack! ;D
ERIK linder

jag: ERIK KOMMER!
*jag och Alina skriker xD och han kommer te oss!*
Alina: Du är as lik min stora idol Erik Grönwall!!
Han: Jasså?! :o
Alina: Jaa!! kan vi få bild?
Han: självklart! 
Jag: Jag vill med ha bild!!
Han: absolut ;)
Alina: känner du Erik Grönwall?!
Han: Ja, vi är på samma skivbolag..
*jag och Alina skriker*
Jag: Snälla hälsa från oss!!
Han: Hahah, ja det ska jag!
Alina: Hälsa från Alina och Anna!!
Han: Ja det ska jag, om jag kommer ihåg *blinkar*
Alina: Jaa bra Tack!!
Han: Alina och Anna?!! :o
Vi: Jaaa!!!
*skriker*
sen så ropade vi hela tiden *glöm inte att hälsa*
och han typ blinka och bara nej ;)
MOHAHA!
Lotta:

Jag: LOTTA KOM HIT
*lotta kollar*
Alina: JA KOM!
*lotta kommer*
jag: kan vi få en bild med dig
*delar ut bilder på henne me autograf XD*
hon: jaa självklart!
alina: jag vill med ha bild!
hon: ja visst! :)
jag: du är bäst! ;)
hon: haha! tack (a)
sen så skulle vi hem :( haha. Asså typ våra föräldrar kom jätte bra överrens! (y)
en avslutande bild på mig och ERIK GRÖNWALL som Alina tog i Borås! ♥
(jag ser rädd ut -.-!)
jag är inte rädd (A) ♥
hejdå alla superbra läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg :) Söta bilder på förra inlägget! :D

2010-07-07 @ 13:45:39
URL: http://pinkheart.devote.se
Postat av: viccan

hahaha erik linder e faktiskt SÖT men dissa honom när han va i oskarshamn för att Träffa RE i kalmar ist ;D

Sv: Hahahha jag SUGER på header och blir aldrig nöjd :S men visst kan försöka åt dig om du vill xD

2010-07-09 @ 14:27:47
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0