ormar (n) bil (y)

NU SKA ANNA UT OCH KÖRA BIL! om pappa sliter sig från ett program om ORMAR, vet ni? DET ÄR DET VÄRSTA DJURET SOM FINNS! hata ormar :O dom bits :( <3
han som håller i programmet snackar om att ormar är jätte farliga och en person som inte verkar vara van vid det måste ta i dom och skit :O asså shit. Ormar är vekligen tummen ner om man frågar mig. HATA! (a) nu ska han visst ta typ krokodiler med. Konstiga människa :O
Att köra bil är i alla fall roligt och härligt ! HAR VARIT UPPE I 60 KM/H hejja mig ! :D <3 Igår blev det inget för det regna och jag vägrade XD jag har varit ute på vägen 1 gång och jag va inte ens beredd på det. Och det va 37298592459 grejer att hålla koll på XD jag vägrade köra när det regnade igår för då skulle jag nog köra av vägen ;) <3
så av detta onödiga inlägget har ni lärt er:
1. Jag hatar ormar
2. Jag älskar och köra bil
3. men INTE när det regnar
har ni lärt er nåt mer? det är bara att skriva HAHA!
vad jag känner mig duktig och lägger ut en bild på en BIL och inte på Erik eller rebound (A) <3
puss och kram! // Anna<3

Kommentarer
Postat av: hannaaaa

sv: ja, det var riktigt mysigt:D och ännu mysigare för att jag var så glad and you know why:):)

ska åka till lidköping idag så ska snacka me farmor!

2010-07-10 @ 10:00:59
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av: viccan

Jaaa jag lärde mig att konstiga människan på TV tog upp krokodil äckel också :D + att det finns 37298592459 konstiga saker i eran bil som man ska ha koll på ....

2010-07-10 @ 20:18:27
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0