timeless! <3

Den låten som jag har blivit mest förälskad i på eriks nya skiva är den låten som Paul Stanley har skrivit till han med Andreas Carlsson. Jag älskar verkligen alla låtar men denna är en av de bästa. Den som betyder mest för mig om man säger så.
Alla andra låtar finns på youtube.
1. Take me on (skriven av: Joey Tempes)
2. Uphill Climb (skriven av: Erik Grönwall, Robert Habolin och Sharon Vaughn)
3. Try (skriven av: Göran Werner och Emil Gullhamn)
4. Stay (skriven av: Sharon Vaughn, Michel Zitron och Patric Sarin)
5. Crash and burn (skriven av: Niklas Jarl, David Stenmarck och Brian Mcfadden)
6. Destination anywhere (skriven av: Erik Grönwall, Robert Habolin, Vaughn, Johan Becker & Mårtensson)
7. When you fall (skriven av: Jörgen Elofsson och Per Åström)
8. Timeless (skriven av: Andreas Carlsson och Paul Stanley)
9. Breathe in breathe out (skriven av: Thomander, Wikström, Mansson och Erik Grönwall)
10. Somewhere between a rock and a hard place (skriven av: Nicke Borg)
11. Walls are coming down (skriven av: Thomander, Becker, Grönwall, Vaughn
12. In Spite of me (skriven av: Max Martin, Rami Yacoub, Alexandra Talomaa & Marion Raven)



big love //anna<3

Kommentarer
Postat av: viccan

Timeless är UNDERBAR! Lätt favvolåten och STAY är riktigt fin! =)

2010-07-10 @ 20:29:05
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: Lara

Taaack anna!<3 Din blogg är fiin och bilderna är också skit fina<33

2010-07-11 @ 20:52:20
URL: http://reboundfans.blogg.se/
Postat av: Li

Sv: Ja det blir riktigt fina bilder med Erik (min kamera heter Erik Grönwall) på Erik ;) xD. Hihi =). Timeless, jag började inte ''gilla'' den låten förens idag :o. Men jag lyssnade på texten först idag, och jag ÄLSKAR den! :). fast ''Uphill Climb'' är favoriten ;).

2010-07-13 @ 10:43:09
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li

Sv; Jo, du var jättegalen x'dd. (a)

2010-07-13 @ 10:54:25
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: josefin (stort fan av din underbara blogg <333)

ANNNAAA favoritbloggarän!!!!! snällaaaa kan inte du göra ett inläg om våran vänskapp???? snällaaaa annars blir jag lessen<3

2010-07-13 @ 19:34:46
Postat av: josefin (stort fan av din underbara blogg <333)

snälla dåååe???? <3333

2010-07-15 @ 21:50:24
Postat av: josefin (stort fan av din underbara blogg <333)

kållar din blogg varje daaaaaaaaaaagh!!!! men svara snällah???<333

2010-07-17 @ 14:41:55
Postat av: lisa alm

helt klart kääääääär i den!!!!<3 pussi anna!

TIMELESS! helt klart hans bästa låt! :D många pussar till erik! hoppas han får det bra i H.E.A.T!

2010-08-30 @ 13:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0