sooool! (L)

hejsan alla fina bloggläsare! idag mår jg mycket bättre! :) ♥ och tack till er som stöttade mig <3

nu är det bara en vecka kvar i skolan! fatta vad slappt ! och vi kommer typ inte göra ngt, vi är typ lediga varje dag :D
igår så va jag, Tina och Samantha och badade på backa! det va kul! haha! jag blev JÄTTE bränd på mina axlar! och idag så gick jag och tina till expert och såg värsta snygga "erik lockaren" :O haha! han va västa snygg ju ;) och vi blev jätte fnittriga :D <3 sen satte vi oss och sola på marken mitt på torget i kinna ;) sen stack vi till matöppet och köpte glass! magnum (L) sen la jag mig i stolen och stekte, vilket gjorde att jag blev ÄNNU rödare på mina axlar, vilket gör att jag har asont nu ! bra jobbat anna ! (y)
magnum är jätte gott ! :D <3
solen är här ! äntligen! <3
världens finaste och världens bästa människa<3
SÅ SÖT! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv; Christian har lyckats sno en liten bit av våra Erik-hjärtan! ;) Haha, talang 2011 för honom kanske? :P

Joo, det skulle den nog kunna.. :) Fast jag tror nog ändå att någon med lite mer drag i skulle gå bättre nu på sommarn typ Breathe In Breathe Out eller Somewhere Between A Rock And A Hard Place... Även fast Stay är sjuuukt bra! :D

Haha, va elakt! Nu blev jag ju sugen på glass..-.-'

HAHA xD <3

2010-06-05 @ 18:49:37
URL: http://hannabja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa! Haha, det finns en låt som jag inte förstår mig på. Jag tycker inte att den är dålig men kan bli lite seg iaf. In Spite Of Me. Alltså jag måste va konstig för alla tkr ju att det är så fin och så bra men jag vet inte riktigt... Fast den är ju som sagt inte dålig men den skiljer sig så mkt från resten av plattan.. :P Hehe, det bästa i den är iaf "..You made me feel invited.."



Det måste vart underbart att få träffa honom! Jag hatar att sakna o hatar att bo här... -.-

Haha, var ligger Borås? xD Jag åker till Kanada 2 juli.. :/ Annars hade jag tagit alla pengar o åkt Sverige runt för o få se honom! Han avskyr ostkusten eftersom att han ALDRIG kommer hit och jag kan inte ta mig nånstans för allt är så långt borta.. :(

2010-06-06 @ 15:14:41
URL: http://hannabja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aha, okej.. :)

Haha, jag frågade även min kompis var Borås låg o hon bara skrattade åt mig.. Haha, borde jag veta det? xD

Jag får inte träffa honom snart. Om det inte blir någon spelning häromkring bara sådär poff pang boom vilket det antagligen inte blir. Och OM det blir det lär det ju bli det när jag är borta.. :( Men 5 augusti på Rix Fm i Kalmar iaf..:)

Jag tkr Erik borde få bestämma lite.. ;) Hehe

2010-06-06 @ 19:42:45
URL: http://hannabja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa, jag vet men det är så sjukt lång tid kvar! :O

Stackare.. :8 Men du har ju som sagt Erik.. :) Vad elakt det känns att jag fått träffa REbound två ggr på kort tid o jag gillar de int ens.. Eller Eddie är väl lite söt av sig.. :) Hehe



Kinna är säkert mindre än Oskarshamn.. xD Haha, först trodde jag att du bodde i "Kvinna" hahahaha

Har aldrig nånsin hört talas om stället innan! x)

2010-06-06 @ 20:06:55
URL: http://hannabja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0