radio, jepp, det va jag med i ! :D

hejsaan! :D
just nu hoppar jag av glädje och förvåning
jo för lilla fröken Anna va med på radion ;)
jag har samtalet i huvudet

christian: hej välkommen till rix top 6 (bla bla bla)
jag: heej!
christian: och vad heter du? :)
jag: Anna :)
christian: och vart bor du?
jag: det heter Kinna...
christian: nej men det vet jag ju vart det ligger.
jag: haha coolt!
christian: så vad gör du en sån här vacker dag?
jag: haha inget!
christian: ja det är ju därför man ska ringa in eller hur, antingen så åker man till månen eller så petar man sig i naveln.
jag: haha! ja precis xD
christian: så vad vill du rösta på??
Jag: Erik Grönwall!
christian: crash and burn?
jag: yees ofc!
christian: han kom ju in på listan igår ju!
jag: jaa!! :D
christian: haha men då lägger jag en röst på erik då!
jag: haha bra !
christian: ha en trevlig kväll nu!
jag: ja tack dsm!
christian: hejdå!
jag: hejdå! :)
HAHAHA JAG KOM MED :O läääskigt ;) hörde ni mig eller? jag pratar jätte fult ju o.O
haahahah!
omg ! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: fridaa (:♥

kuul! :D ♥

2010-05-22 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0